Poronienie

HYALOBARRIER GEL - na zrosty, opinie?

kajka84

kajka84

Przenoszę wątek, może tutaj któraś z was mi pomoże.

Ponieważ jest tu nas dużo na forum, każda z nas swoje przeszła chciałam się zapytać czy któraś z Was może wyrazić opinie na temat żelu na zrosty HYALOBARRIER Gel.

Jestem po 4 operacjach na jamie brzusznej, jedna cc, druga cp, potem uwolnienie zrostów i komplikacje- niedrożność jelit. Obecnie jestem na końcówce ciąży, lekarz bardzo zastanawia się jak rozwiązać ciąże. Z jednej strony lepiej sn- ale wówczas istnieje ryzyko krwotoku wewnętrznego (czego bardzo się boję) i w konsekwencji również cc na szybko, lub właśnie planowane na spokojnie cc- a tu ryzyko kolejnych zrostów. A że ja "zrostowa" jestem to pewnie i tak będzie.
Lekarz zaproponował mi zastosowanie w/w żelu. Czy któraś z Was miała go aplikowane? A może jakiś inny preparat antyzrostowy?
Jeśli ktoś może się wypowiedzieć na ten temat bardzo proszę o opinie.

--

http://www.suwaczki.com/tickers/km5stgf6yr4el5k7.png

http://www.suwaczki.com/tickers/1usatgf6yhdp217r.png

19162 kajka84 Kobieta, 34 lata, pomorskie

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~pacjentka888

~pacjentka888

hej ;)

już kiedyś pisałam na jakimś forum, że stosowałam ten preparat w 1 ciąży i w sumie było ok, aczkolwiek cena pozostawia wiele do życzenia, sam koszt produktu to coś około 700zł ale dużo doliczają do wysyłki bo musi być transportowany w lodówce, za drugim razem lekarz polecił mi hyacorp, który jak stwierdził po wielu zabiegach - ma lepszą przylepność, a do tego nie płaciłam nic za wysyłkę (za żel płaciłam ok. 650zł).

nie wystąpiły u mnie po tym zabiegu żadne skutki uboczne, na Twoim miejscu zdecydowałabym się na zakup preparatu przeciw zrostowego, ale wybrałabym hyacorp endogel.

Mam nadzieję, że pomogłam ;) !

~Gość 26.03.2018

~Gość 26.03.2018

Witam