Poronienie

Ciąża zaraz po poronieniu

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~Aga 88

~Aga 88

Aga mnie czeka zrobienie sobie zastrzyku za tydzien.... Wyjezdzam sama. Do rodzinnego domu. Az sie boje. Ewelina. Dobrze wiem, co czujesz. Ja mimo ostatniego usg tez sie boje. Poczatkowo jednak chyba bardziej panikowalam bo tez nie mialam objawow. Byłam pewna że lekarz powie ze juz po wszystkim. Teraz troche zaczelam miec mdlosc i faktycznie nie mam sily robic nic tylko lezec wiec jak mam te mdlosci to jestem spokojniejsza. Wczoraj np mialam. Ale jak zdaza sie chociaz czesc dnia ze czuje sie dobrze to juz panikuje .... Ja mam wizyte za miesiac. Wiec staram sie czekac z panika jeszcze ze dwa tyg. Chciaz moze w miedzy czasie pojde do tego drugiego lekarza l.

aga398

aga398

MamaJulianka faktycznie zapomnialam ze trzeba odstawic witaminy przed badaniem... odstawiac nie bede na pewno, wiec pewnie odpuszcze.

Fiolka ja bym w zyciu nie zrobila jakby sytuacja mnie nie zmusila.

Mika nie mam pojecia co sie u Ciebie moze dziac. Dobrze ze masz lekarza bo chcialam Ci doradzic zebys poszla jednak sprawdzic. A Ty acard bierzesz??

Ewelina ja wieczorem biore acard dlatego zastrzyk rano... kochana nie mysl tak! Wiem ze ciezko, nie jestes sama, ja tez sie boje i na pewno nie tylko ja. Jak mysle o wizycie, o ciazy to mi niedobrze z nerwow. Musi byc dobrze i masz tak myslec!!! Masz w to wierzyc! Nie mysl o staranisch czy o stracie, teraz jeste w ciazy jest nowa nadzieja, nowa szansa. Martwic sie bedziesz jesli sie cos wydarzy bo teraz jest dibrze i juz na pewno tak zostanie a tylko niepotrzebnie stresujesz sie.

Nadzieja moj maz w domu codziennie ale o 5 rano do pracy wychodzi.. musze uczyc sie sama bo jesli bedzie dobrze, jesli tym razem sie uda to podejmiemy rozmowe na temat wyjazdu na 2-3 miesiace za granice zeby sie odbic. Wiec mozliwe z tym przyszlosci zostane a juz latwiej nie bedzie z zastrzykami;)
Ale ja chce je robic, zniose, chce musiec je robic do lipca nasteonego roku;)

Aga doradze Ci zebys sprobowala sama zrobic wczesniej przy mezu, tak mi doradzila kobieta w aptece a dzisian zostalam bez przygotowania i byl to duzy stres.

--

https://www.suwaczki.com/tickers/oar8s65gq8z70l82.png
19.07.2019r. Aniołek❤
28.08.2012r. Córeczka❤

29652 aga398 Kobieta, 26 lat, .
aga398

aga398

To moj brzuch:D a dopiero dwa tyg robienia:D ten duzy siniak to po jednym ukluciu ale bardzo bolesnym i od razu taki wielki wyskoczyl.

Patunia jak sie czujesz??

Ja dzisiaj slabo. Weekend to bylo super samopoczucie az powiem Wam ze mialam zle mysli... a dzisiaj nie mam apetytu, nie dobrze mi jakos, CHYBA podkreslam chyba bo nigdy nie mialam mdlosci ale dzisiaj mnie cos meczy. Jadlam jajka na twardo na sniadanie to za kazdym gryzem rwalo mnie. A teraz tak nyje ciagle.

  • ciaza-zaraz-po-poronieniu_79324.jpg
--

https://www.suwaczki.com/tickers/oar8s65gq8z70l82.png
19.07.2019r. Aniołek❤
28.08.2012r. Córeczka❤

29652 aga398 Kobieta, 26 lat, .
~Aga 88

~Aga 88

Aga tez mialam taki brzuch na poczatku. A teraz tylko dwie kropeczki

Ewelina26

Ewelina26

Aga398
Łoo jaki brzuchol :D, mój podobny też pełno śladów po ukluciach i do tego jeden ogromny fioletowy siniak .U mnie tydzień robienia zastrzyków .

  • ciaza-zaraz-po-poronieniu_79325.jpg
--

Starania od 07.07.18
Aniołki:25.11.2018

13.11.2019[*]mutacja MTHFR heterozygota,dodatnie ANA1 1:80,teratozoospermia3%,DFI20%
61110 ewelina26 Kobieta, 27 lat, Puławy
Pikey

Pikey

Sandawilla - Kochana, rozumiem ze zescie sie z Mario i OkropnyBol umowily na wizyty w tym samym dniu...Tak? hihihi :-)

Dziewczyny dajcie znac koniecznie jak wyjdziecie.

--

http://fajnamama.pl/suwaczki/hex5m2o.png

64857 pikey Kobieta, 38 lat, UK
Pikey

Pikey

Bozka - jaki maly juz nie maly! i juz 3 miesiace! I przyodzienie ma jak sie patrzy! :-)

Aga88 - ja robilam test Pappa - tu u mnie sa w standardzie, wszystkim robia, chyba ze nie chcesz, ale mnie to uspokoilo. Jak na USG byla mala przeziernosc i kosc nosowa poprawna, to jak przyszly wyniki, ze statystycznie jest 1:3300 (mniej wiecej) to mi pomoglo.

Po naszych przejsciach potrzebowalam jakiegos zapewnienia, ze jedno jest wyeliminowane. Ale jak dziewczyny pisza: czasem stracha mozna sie najesc, bez potrzeby. Zobacz co Ci intuicja podpowie i zapytaj sie siebie czy to cos by zmienilo, gdyby wynik by nie taki.

--

http://fajnamama.pl/suwaczki/hex5m2o.png

64857 pikey Kobieta, 38 lat, UK
aga398

aga398

Aga no wlasnie u mnie wyskoczyly 3 siniaki na poczatku a pozniej nic przez dluzszy czas, dopiero kilka ostatnich dni to siniaki.

Ewelina nie lubie swojego brzucha... chociaz na ciazowy to juz ladny 4 miesiac bym miala hahahah:D przed mezem sie ukrywalam z nim ale jak juz zastrzyki trzeba robic to ukryc sie nie da;)

--

https://www.suwaczki.com/tickers/oar8s65gq8z70l82.png
19.07.2019r. Aniołek❤
28.08.2012r. Córeczka❤

29652 aga398 Kobieta, 26 lat, .
Sandawilla

Sandawilla

Przepraszam że ja narazie tylko o sobie...Ale jestem już po badaniu i lecę na szaleństwo zakupowe :D

Młoda jest nadal Alicją ♥️. Serce bije jak dzwon , prawidłowe, nerki ,kręgosłup ,płuca żołądek, pęcherz też prawidłowe. Kość nosowa 7,4mm
Wazy już 363 gram .
Ułożenie glowkowe , długość szyjki macicy 4cm

Jadę na male zakupy . Już odetchnęlam...zacznę się cieszyć i delektować ciążą:D

--

https://lbdf.lilypie.com/v2VEp2.png
https://lbyf.lilypie.com/5gulp2.png
https://lbyf.lilypie.com/uITfp2.png

61577 sandawilla Kobieta, 37 lat, Białystok