Poronienie

Ciąża zaraz po poronieniu

Odpowiedzi znajdują się poniżej

Pikey

Pikey

Patunia, to powoli do przodu, a za 2 tyg bedzie serduszko :-)

przesylam troche pozytywnej brzuszkowej energii :-)

  • ciaza-zaraz-po-poronieniu_79107.jpg
--

http://fajnamama.pl/suwaczki/hex5m2o.png

64857 pikey Kobieta, 38 lat, UK
Pikey

Pikey

Dzieki Mario -i kopie, wiec juz troche mi lepiej :-)

A Ty jak sie czujesz?

Okropny Bol/ Sandawilla - a Wy?

--

http://fajnamama.pl/suwaczki/hex5m2o.png

64857 pikey Kobieta, 38 lat, UK
Mario 1

Mario 1

Pikey,mój Bruno tez już się rozpycha dość mocno wiec jestem trochę spokojniejsza a tak to narazie wszystko Ok za tydzień połówkowe .

--

http://fajnamama.pl/suwaczki/ohom1se.png

59951 mario-1 Kobieta, 41 lat, Rawicz
Pikey

Pikey

Mario 1
Pikey ,dokładnie teraz już z górki poleci

oby, Kochana, oby :-)

--

http://fajnamama.pl/suwaczki/hex5m2o.png

64857 pikey Kobieta, 38 lat, UK