Poronienie

Ciąża zaraz po poronieniu

Odpowiedzi znajdują się poniżej

Nietoperek

Nietoperek wpis edytowany

Kala a mina mojego meża ? najlepsza ever.. bo ja nie dość że nie lubię parówek to one mi poprostu śmierdzą na kilometr ;p wiec stwierdziliśmy ze nawet jakbym miała pojsc i gdzies kupic hot doga to jakbym tylko poczuła zapach parówki to bym oddałą go mężowi :D

55160 nietoperek Kobieta, 31 lat, Warszawa
jone82

jone82

No, nareszcie coś się dzieje. Cały weekend cisza, każda korzystała z pogody? Ja też się opalałam na balkonie :-)

--

https://www.suwaczki.com/tickers/f2w3rjjg56ro2thv.png

55703 jone82 Kobieta, 36 lat, DE
~BellaMar

~BellaMar

Hej dziewczyny u mnie mija dzisiaj dwa tyg od pironienia . Poronilam w 11 tyg od osratniej om . Poronienie zatrzymane w 6 tyg . Nie bylam jeszcze u ginekologa ale tak sobie mysle ze moglabym juz znow zajsc w ciaze mam takie przeczucie ze jestem juz gotowa . Nie doatalam jeszcze okresu . Wiem ze to za wczesnie , ale mam nieodprte uczucie gotowosci I pdagnienie dzieciatka . Czy ktoras z was zaszla w ciaze tak szybko I nie doczekala sie jeszcze nawet pierwszej miesiaczki?

Magdziaska

Magdziaska

Kala zdrowka

Nietoperek ja zebym zjadla hot doga to musi mnie najsc taka meeega ochota. Inaczej nie rusze hehe

jone no u mnie juz po ładnej pogodzie. Niby zimno nie jest ale co chwile kropi deszcz

U mnie najpierw 25 kwietnia bedzie taki jak czerwiec u MamyAniolkaOlka i jak maj u Kali a pozniej czerwciec w dodatku dzien moich urodzin byl terminem urodzenia Kaliny....

--

Przerwane oczekiwanie....
21.08.2017 (*)
18.12.2017 (*)

53732 magdziaska Kobieta, 33 lata, Śląsk
~Paga26

~Paga26

karola1910 mozesz być w ciąży i tego bardzo serdecznie Ci życzę. Ja zabieg miałam 21 marca i o niczym innym nie marzę.

~Paga26

~Paga26

Dziewczyny, a jak było u Was??? Mi generalnie lekarz nie zlecił żadnych badań mimo że bardzo usilnie go prosiłam stwierdził ze przesadzam bo pierwsza ciąża udana. Ale kurde było to 9 lat temu. Przecież wszystko mogło się zmienić... czy już sama się nakręcam. Teoretycznie dał mi zielone światło że możemy się starać po 1 @ (ciągle czekam), ale boje się bardzo ze nie zrobię badań i znowu coś będzie nie tak :(

sheViolet

sheViolet

Dziewczyny pierwszy raz od hohoho dostalam nornalny @. Bez plamien, cudow itd. I stwierdzilam, ze dam ostatnia szanse. Czekam na odp co moj na to :)

43834 sheviolet Kobieta, 25 lat, Mkw
Justyna 80

Justyna 80

BellaMar przykro że trafiłaś do nas każda z nas przechodziła to samo :( nie wiem co ci powiedziec są dziewczyny które nie doczekały @ i są już szczęśliwymi mamami :( mi lekarz kazał się wstrzymać pół roku ale jak spytałam czy jak wrócę z dobrymi wieściami za trzy miesiące to się uśmiechnął i powiedział że będziemy się cieszyć :) większość dziewczyn uwaza żeby poczekać choć do pierwszej @ ja też bym bardzo chciała się starać ale jakoś mam stracha chyba wytrzymam do pierwszej @ której jeszcze nie mam a już miesiąc minął !! Karola jak u Ciebie robiłaś bete ? sheViolet powodzenia i owocnych starań czekamy na dobre wieści :) Paga mi też gin nie zlecił żadnych badań może przez to że w ciąży badania były ksiązkowe i wszystko było ok sama się teraz zastanawiam czy czegoś nie zrobić na własną ręke choć z drugiej strony chyba poczekam jak przyjdzie ta nieszczęsna @ to się po wszystkim do niego i tak wybiorę sprawdzić czy wszystko jest ok

59342 justyna-80 Kobieta, 38 lat, koniec swiata
MamaAniołkaOlka

MamaAniołkaOlka

Kala bez recepty.

Madziaska u mnie 25.04. minie 10 mięs. Tak jak Kala napisała, jest okropnie ciężko. U Was będą rocznice terminów porodów które nigdy nie nadeszły :( a u mnie rocznica urodzin i śmierci. To będzie straszny dzień. No ale trzeba jakoś dać radę, właśnie, jakoś.. ostatnio popadam w dziwne stany. Do tego z mężem coś się dzieje, jutro wizyta u neurologa. Wczoraj lekarz stwierdził, że to odwodnienia, dziś zrobiliśmy wyniki, część już mamy i wychodzi na to, że faktycznie ale wizyta u neurologa nie zaszkodzi. Same stresy. Jak to jest, że jedni wszystko mają na pstryknięcie palcem a my wszystkie musimy się nacierpiec i napłakac. Sama niesprawiedliwość.

--

10.11.2015 Kropek 6 tc.
25.06.2017 Oluś, ur. w 39 tc., żył 2godz.39min. Nasze serca odeszły razem z Tobą Skarbie [*]

56385 mamaaniolkaolka Kobieta, 30 lat, Wrocław