Skocz do zawartości
Forum

keyboard dla chłopca


Gość Marta35

Rekomendowane odpowiedzi

Hej dziewczyny,
mój chrześniak ma niedługo 11 urodziny, więc trzeba było pomyśleć nad prezentem. Na szczęście pomysł od razu wpadł mi do głowy, bo od roku chodzi do szkółki muzycznej, gdzie właśnie uczy się grać na keyboardzie i wiem, że marzy o własnym sprzęcie. Myślę, że to dobry czas na zakup, bo rok minął, a fascynacja nie, więc szansa, że znudzi mu się granie za parę miesięcy jest mała. Ma może któraś z Was doświadczenie w zakupie takiego sprzętu? Ja jestem zupełnie zielona w tym temacie - chciałabym kupić coś, co nie będzie dla niego za skomplikowane, ale z drugiej strony posłuży mu przez dobrych kilka lat. Pomóżcie! :-)

Odnośnik do komentarza

Nie tylko Pani tu zaglądają ;)
To strasznie fajny pomysł bo muzyka ponoć świetnie wpływa na rozwój no i jest to znacznie lepsze hobby niż granie na tablecie.
Mój kolega swojemu synkowi (12 lat) ze trzy miesiące temu kupił taki fajny keyboard - taki z lekcjami za coś około 600 pln.
Nie pamiętam jakiej firmy bo sam się na tym nie znam. Chyba Yamaha albo Casio. Musiałbym się podpytać niemniej mówił, że młody "męczy" ich regularnie ;)

Odnośnik do komentarza

O proszę, to dla mnie miłe zaskoczenie ;)

Właśnie taki sprzęt do 600 zł chciałabym kupić. Jakbyś mógł to podpytaj znajomego co takiego mają, bo widze, że wiek dziecka podobny, wiec byłaby to dla mnie cenna wskazówka.
Jeszcze planuje wybrac sie do jakiegos sklepu muzycznego z keyboardami i porozmawiać ze sprzedawcami, którzy tam będą - może coś sensownego doradzą :)

Odnośnik do komentarza

Cześć,
Sama kiedyś trochę grałam a raczej pogrywałam na keyboardzie ;) dobrze to wspominam - może poza świętami kiedy mam chciała żebym koniecznie nauczyła się kolęd i grała dla całej rodziny :)
Miałam jakiś model Casio - ale kompletnie nie pamiętam jaki... To było coś dla początkujących ale nie taki dla dzieci i służył mi przez kilka dobrych lat :)

Odnośnik do komentarza