Skocz do zawartości
Forum

Jakie konto?


agatko

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuję założyć konto dla klienta biznesowego w banku, nie wiem jakie będzie najlepsze, nie wspominając o tym, że nie wiem w jakim banku będzie najlepiej. Nie znam się specjalnie na tym i nie wiem czy jest mi potrzebne np. wypłacanie na całym świecie z bankomatów, jest trochę tych kont, Możecie mi polecic konkretny produkt w konkretnym banku?

Odnośnik do komentarza