Noworodki i niemowlaki

Listopadówki 2018

Odpowiedzi znajdują się poniżej

Ana5

Ana5

Śnieżynka ja zakupiłam dzika ilość książeczek bajeczek tematycznych o rodzeństwie i czytaliśmy i dalej czytamy je non stop. Mój synek (tez ma tyle co Twój) uwielbia szczególnie te serie o Kici Koci i Nunusiu. Ciagle podkreślam, że on ma tak fajnie bo jest duży, może jeść pyszne rzeczy, bawić sie na polu, puszczać kaczuszki w wannie, a Mała tylko mleko i cycek. Wiec jest dumny póki co, że on taki już dorosły. Na razie jest dobrze, ale póki co jest z nami mój mąż wiec nie czuje się odrzucony. Głaszcze mała, robi jej cacy cacy, wyrzuca pieluszki, podaje różne rzeczy. Zobaczymy jak długo to potrwa.

54791 ana5 Kobieta, 35 lat, krk
śnieżynka1991

śnieżynka1991

Ana no właśnie mąż też jest z nami cały tydzień i też zajmuje się Antkiem i jest ok tylko jak Zuzię trzymam na rękach wtedy mnie bije kopię gryzie szczypie. A jak leży Zuza w łóżeczku to jest ok. U nas aja i wynoszenie pieluszek trwało 5dni..

--

https://www.suwaczki.com/tickers/zrz63e5eirx1juuk.png

49960 sniezynka1991 Kobieta, 28 lat, Warszawa
śnieżynka1991

śnieżynka1991

Juz nawet codziennie mu coś kupuje pluszaka idę z nim na spacer bawię się z nim powtarzam że jest kochany przytulam tysiąc razy dziennie ale to nic nie daje od wczoraj nawet jak próbuje się do niego zbliżyć przytulić czy pobawić odpycha mnie i mówi "dzidzi" i siada z łzami w oczach obrażony a mi serce pęka

--

https://www.suwaczki.com/tickers/zrz63e5eirx1juuk.png

49960 sniezynka1991 Kobieta, 28 lat, Warszawa
Ana5

Ana5

No to chyba po prostu trzeba przetrwać, może mu przejdzie. To jest dla naszych duzych maluszków ogromne przeżycie, to malutkie rodzeństwo. Mój był w takim szoku jak wróciłam ze szpitala, że nawet przytulić sie nie chciał. Dwa dni mu zajęło żeby mi przebaczyc ;) Na pocieszenie, i tak nie będą potem nic tego pamiętać. Poza tym prawda jest taka, że niezależnie od nastawienia i tak trzeba się strasznie pilnować. Co z tego że mój jest chwilowo na "tak", skoro potrafi w ramach miłości klocki ciepnąć siostrzyczce do becika ...

54791 ana5 Kobieta, 35 lat, krk
Aniołkowa 2014

Aniołkowa 2014

Cześć wam ;)
Kurczę śnieżynka współczuję I tobie I małemu .
U nas jednak mała jest starsza I wydaje mi się że jest łatwiej.
Starsza jest dumna z tego że pomaga mamie .
I póki co jest fajna starsza siostra
U koleżanki jest 2 lata różnicy no i 2 tyg trwał taki bunt .
Szczególnie starsza źle zniosła gości ochy I ahy nad malizna .
I po 2 wizytach gości lekko goście przyszli z prezentem dla starszej I zachowywali się tak jakby młodszej nie było.
A starsza po 10 minutach sama zaprowadziła do siostry żeby się nią pochwalić.

--

https://www.suwaczki.com/tickers/w4sqkrntvnpgs866.png
https://www.suwaczki.com/tickers/zem3cwa1u7cfavpn.png
https://www.suwaczki.com/tickers/wn68badvwoxrnigx.png

40278 aniolkowa-2014 Kobieta, 31 lat, okol Krakowa
~Czarne oczka87

~Czarne oczka87

Witajcie:) co prawda nasza Corunia to nasze pierwsze Dziecko wiec nie mam doświadczeń jesli chodzi o rodzeństwo ale slyszalam ze sorawdza sie pomysl zeby jak przychodzą goscie Was odwiedzic zawsze pierwszego przedstawiać i "prezentowac" starszego braciszka lub siostrzyczke i zawsze gratulowac ze jest starszym bratem/siostra i to mega fajna rola. Oczywiscie nalezy pamiętać ze jak Maluszek dostaje prezent od gości to należy takze pamiętać o starszym rodzeństwie zeby nie czulo sie pominiete. Jesli jeszcze nie przyjmujecie gosci, to Wy mozecie pochwalić czy jakos symbolicznie zaznaczyć ze Chlopczyk to starszy brat i ma mega fajna role. Jak uznasz ze to fajny pomysł to daj prosze znac czy poskutkowalo:)
Ja mam dwa pytania- po jakim czasie drogie mamusci wyszlyscie same z domu np do galerii biedronki itp i na jak dlugo? Czy odciagacie wczesniej pokarm czy tatus czy inny opiekun daje butelkę wtedy?
Jak radzicie sobie z radami rodziny? U Nas np wczoraj ja wyszlam na 2h do sklepu, dzis Tatus na 3h bo jeszcze był w szpitalu w odwiedziny i członek rodziny ktory akurat wpadł byl bardzo zaskoczony ze Tatus poszedl do sklepu. A wczoraj moja Mama prawie sie obraziła jak powiedzialam ze zostawiam Córeczkę bo ide do sklepu i musialam sie tłumaczyć... niefajnie sie poczulam. Dajcie znac co uwazacie.

Dobrego dnia!:)

Aniołkowa 2014

Aniołkowa 2014

We wt wyszliśmy że szpitala A w czwartek mała była z babcia A my trochę papierologii zalatwialismy.
No i w nd w kościele byliśmy
Przy starszej córce w środę wyszliśmy ze szpitala i moja siostra z nią została w Ten sam dzień A my byliśmy mama zapisać,byliśmy w skarbowce I na zakupach .
Z resztą byłam na weselu jak córka miała 2 tyg.
Ale nie spotkałam się z komentarzami że jest coś ze mną nie tak ;)
Grunt że miała zapewnioną opiekę

--

https://www.suwaczki.com/tickers/w4sqkrntvnpgs866.png
https://www.suwaczki.com/tickers/zem3cwa1u7cfavpn.png
https://www.suwaczki.com/tickers/wn68badvwoxrnigx.png

40278 aniolkowa-2014 Kobieta, 31 lat, okol Krakowa
~Czarne oczka87

~Czarne oczka87

Dziękuję za błyskawiczną odpowiedz;) a karmisz piersią czy butelka? Na czas wyjść odcisgasz wczesniej pokarm?
Wczoraj sie poczulam jakbym zaniedbywala wlasne Dziecko tylko dlatego ze zostawiam Je z Tatusiem na 2czy3h. Myślę, ze rodzina powinna także uszanować potrzeby i samopoczucie Mamy Dziecka zeby wesprzec itp. Ale to tez tylko moje zdanie.
A jak czesto odwiedzaja Was Dziadkowie? Dodam, ze to nasze 1.Dziecko i Dziadkowie codziennie by przychodzili ale ja tez potrzebuje chwili by odnaleźć się z Mężem w nowej sytuacji i blizej poznac Corunie. Tylko mam obawy co bedzie jak Maz za tydzien wroci do pracy. Wy dalyscie rade?

Pozdrawiam;)

Ana5

Ana5

Grunt to olać rodzine i dobre rady. Mama czy teściowa są od gotowania Ci obiadów, sprzątania i prasowania, a nie od krytykowania. U mnie Mała na cycku jest, a laktator jak zwykle nie działa, wiec z wychodzeniem jest krucho, ale tak ogólnie to bym się nie przejmowała tylko wychodziła.

54791 ana5 Kobieta, 35 lat, krk
Aniołkowa 2014

Aniołkowa 2014

Pierwsza była na mm
2 -mieszanie .
Ale moje je z butli Bo pierś ja gryzie .
Moja teściowa była u nas 1 raz w tamtą sobotę 2h.
A przez ostatnie 6 lat była u nas 7 razy .
Patrząc na to że starsza córka w kwietniu skończy 4 lata A mają do mnie ok 2 km to wynik całkiem dobry .
Odnośnie pracy męża przy córce 1 do pracy wrócił po 2 dniach od wyjścia ze szpitala teraz był z nami tydzień. (Maz pracuje 6 dni w tyg po ok 12h)Mi się zacznie ciekawie od 10 grudnia bo będę z Anastazja po Kornelie do przedszkola jezdzic

--

https://www.suwaczki.com/tickers/w4sqkrntvnpgs866.png
https://www.suwaczki.com/tickers/zem3cwa1u7cfavpn.png
https://www.suwaczki.com/tickers/wn68badvwoxrnigx.png

40278 aniolkowa-2014 Kobieta, 31 lat, okol Krakowa