Skocz do zawartości
Forum

Wielka prośba o wypełnienie ankiety!


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie! Jestem studentką Śląskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku lekarskim i wraz z kolegami przeprowadzam badanie na temat samopoczucia świeżo upieczonych ojców. W związku z tym zwracam się z wielką prośbą o wypełnienie przez Panów ankiety lub też przekazanie jej przez Panie swoim partnerom. Wypełnienie zajmuje max. 10 min, także jeśli któryś z Panów ma wolną chwilę i chce nam pomóc, proszę śmiało klikać w link https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdWL8hm7bc_D-fDrMlgu441tYGl-kpB93EYGfhfmQNCWn2CAw/viewform Badanie jest oczywiście całkowicie anonimowe. Jeszcze raz bardzo proszę o pomoc, wierzymy że uda nam się wyciągnąć z tego badania ciekawe wnioski, ale oczywiście pierwsze potrzebujemy zaangażowania z Państwa strony. Pozdrawiam serdecznie!

Odnośnik do komentarza

Ja też proszę o pomoc :D
Hej!
Są tu mamy, które używały aspiratorów do kataru dla dzieci?
Mam do Was wielką prośbę! Mam na imię Klaudia i jestem studentką trzeciego roku na kierunku Marketing i Komunikacja Rynkowa na Uniwersytecie Ekonomiczny w Krakowie.
Pisze teraz pracę licencjacką pt. : „Źródła wpływu na postawy zakupowe kobiet w ciąży i mam, na przykładzie urządzeń do usuwania wydzieliny u dzieci.” Do jej napisania potrzebuję od Was informacji na ten temat aspiratorów do kataru, których używałyście przy maluszkach. W tym celu stworzyłam ankietę, której wypełnienie trwa dosłownie parę minut .
Kogo mam pytać o takie rzeczy jak nie Was, Mamy? 
Poniżej link do ankiety, zajmie Wam to chwilkę a ja z Waszą pomocą zdam studia  Buziaki!

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc8acwHZR8wBHPTnKKvQefNQkAWEOWAqUx-fSCnOkeJo_4kkw/viewform

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się