Noworodki i niemowlaki

Lipcowe mamusie 2016

Odpowiedzi znajdują się poniżej

Misiowa90

Misiowa90

Kasiula89 dzięki za radę:) wypróbuję:) Kilka razy dosypałam sobie właśnie imbiru w proszku do herbaty i efektem był odruch wymiotny:( Może w naturalnej formie będzie inaczej. Ja dziś się usiłuję zapisać na wizytę, ale rejestracja nie odbiera;/ Jak wizyta w następnym tygodniu to szybciutko zleci, doczekasz się:)

--

http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3s65g1avekoqe.png

49628 misiowa90 Kobieta, 29 lat, Łańcut
babie_lato

babie_lato

Kasiula89
Babie lato ja tak samo miałam, bakterie i krwinki, reszta ok, takze nie martw się, nie jesteś sama. A Pracujesz? Masz czas zawsze iść do WC? Bo ja jestem nauczycielka i pracuje do końca pierwszego semestru i niestety często musze wstrzymać i nie mogę iść do WC w trakcie lekcji. Chodzi o to, że nie wolno wstrzymywać, bo wtedy właśnie baterie namnazaja sie w pecherzu, np jeśli w nocy nie chciało Ci się wstać do WC i rano robiłas badanie, to bakterie mogły się namnozyc. Jedz tak jak ja zurawinke ;-)

Dzięki, jakoś mnie to podminowało, może przesadzam w końcu jestem babą w ciąży i mam do tego prawo. Jutro powtórzę badanie, kupie sok z żurawiny w poniedziałek mam wizytę u ginekologa, zastanawiam się czy nie puść do pierwszego kontaktu i nie pokazać tych wyników... już sama nie wiem.. :(

49234 babie-lato Kobieta, 29 lat, Wrocław
Iwona_80

Iwona_80

Jeśli chodzi o farbowanie włosów to bardziej chodzi o wziewną szkodliwość farby a nie odległość jej od skóry głowy, dlatego pisałam o bez amoniakowych. W poprzednich ciążach mój fryzjer tak mnie umawiał, że nawet na innych fotelach nie były wykonywane zabiegi szkodliwe. W tym czasie miał np poumawiane panie tylko do modelowania. Trzeba znaleźć ludzkiego fryzjera, który zrozumie temat ;)

--

http://www.suwaczki.com/tickers/gann3e3k2ogggv49.png

49618 iwona-80 Kobieta, 39 lat, wielkopolskie
pyśkaa

pyśkaa