Skocz do zawartości
Forum

Chusty nosidełka i inne bajery


Rekomendowane odpowiedzi

Dziewczyny,
chciałabym kupić chustę i nosić małego w chuście.
Upatrzyłam sobie nosidelko ergo Tuli ale cena mnie trochę przeraza.
W chustach jestem zielona. Dowiedzialam sie cokolwiek o rodzajach wiazaniach itd ale jeszcze chętniej się czegoś dowiem.
Czy są tu mamy noszące maluchy w chustach?
Czym się kierować przy wyborze chusty, jaka na pierwszy raz?

http://s2.suwaczek.com/201404304578.png

Odnośnik do komentarza

Tkaną splotem skośnokrzyżowym lub diamentowym, długość 4,6 lub 4,2 wystarczy na wszystkie rodzaje wiązań.
Sporo porad jest w dziale doradcy ds chust na forum, a w 'noworodkach' też niedawno było co nieco.
O chustach można pisać książkę, wiec pytaj lepiej o konkrety, bo tak to ciężko doradzać.
Możesz np. wybrać się do doradcy chustowego, pomoże ci dobrać chustę i pokaże jak motać malucha. Kupić można nową lub używaną. Zaletą używanej jest, ze będzie 'złamana' czyli mieciutka i lepiej dociagajaca się. Nową na poczatku dobrze pomiętosić, ponaciagac by szybciej ją złamać. Będzie lepiej nosiła.

Odnośnik do komentarza

Hmmm, lepiej przymierzyć. Tym bardziej, że to 4,6 może okazać się krótsze. Jakiś czas temu kupowalam babylonie i na opakowaniu jak byk 4,9 a faktycznie było 4,3, dziewczyna która mi to sprzedawała sama była w szoku.
Marg, tak czy siak przed pierwszym użyciem trzeba prać, ale noszenie, naciaganie itp zmiękczania chustę. Jest różnica między nówką, a taka noszoną - w miękkości.

Odnośnik do komentarza

Avril, plecki dziecka powinny być wygięte w literke c, nóżki rozstawione, kolanka mniej więcej na wysokości bioderek, tzw. żabka. Kręgosłup powinien trzymać prostą linie, tzn. dziecko nie może być powyginane na boki. Twój maluch nie siedzi jeszcze samodzielnie, wiec raczki schowane pod chustę, mały schowany po szyję.