Noworodki i niemowlaki

Lutóweczki 2014

Odpowiedzi znajdują się poniżej

MalaMi2408

MalaMi2408

HALBORG tak jak pisze Beata122 musisz uwazac zeby siusiak byl po srodku pieluszki skierowany do dolu. Moje pierwsze dziecko czesto sie przesikiwalo i to wlasnie bylo przyczyna :D Dobrze masz z tym spanie malego. Moj najdluzej spal 3,5 godz i to bylo dzis :D
HALBORG powiedz mi czy te krostki na policzkach i brzuszku kazali Ci czyms specjalnym przecierac albo smarowac? Czy nie ruszac tego wcale? U nas sie dzis nasililo. Wyglada to okropnie :/
LOLI86 wczoraj zauwazylam u mojego malego ze w pachwinkach tak mu skorka zeszla. Jak sie cos dowiesz na ten temat co z tym robic to dac prosze znac.

--

[url=http://www.rodzice.pl]http://www.rodzice.pl/suwaczki/showticker/17088[/url

35222 malami2408 Kobieta, 40 lat, Łódź
gwiazdeczka123

gwiazdeczka123

W końcu, odpadł nam dzisiaj pępuszek :)
Halborg jeśli mogę spytać, co jesz na tej ścisłej diecie? U nas dziś pół nocy nie przespanej bo Maleńką męczyło, że nie mogła zrobić kupki, mąż pojechał do apteki i kupił windi katater, i poszła:) już nie pamięta, która z Was o tym pisała, ale mam pytanie, jak często tego używa?

--

http://www.suwaczki.com/tickers/ug37krhma51f6ub9.png

35848 gwiazdeczka123 Kobieta, 33 lata, Kraków
halborg

halborg

Dziś zaliczyliśmy drugi króciutki spacerek, jutro możemy sobie już pozwolić na 1 godzinkę :)
Dzisiaj była położna u mnie więc spytałam o te krosteczki jeszcze raz
MalaMi nie ruszaj tego wcale, nie przemywaj rumiankiem( wbrew pozorom rumianek może uczulać i pewnie dlatego zauważyłaś, że się pogorszyło) i nie wolno wyciskać, powinno zniknąć samo, jeśli się pogorszy i zacznie się paprać trzeba udać się do lekarza. Ewentualnie możesz posmarować własnym mleczkiem(ponoć jest dobre na wszystko) uwierzcie, że wczoraj pisałam o ropiejącym oczku, zakrapiałam własnym mlekiem i przemywałam i dzisiaj widzę dużą poprawę.
Z tym sikaniem chłopców to powiedziała mi położna, że siusiaczek powinien być zawsze do góry i nie wolno go dawać w dół, że może go to deformować na przyszłość.....ma leżeć luźno, prosto i do góry..zgłupiałam i kupiłam większe pieluszki na próbę dzisiaj.
gwiazdeczka123 dietę mam ograniczoną, bo faktycznie jem z gotowanych rzeczy tylko kurczaka i piersi z kurczaka lub indyka z ryżem lub kaszą do tego warzywa na parze tj.marchew, pietruszka, rosołek, zupę warzywową, pomidorówkę z ryżem, bułki z jogurtem naturalnym lub waniliowym, jogurty do picia naturalne, brzoskwiniowe, ryż gotowany na mleku, owsiankę, musli z mlekiem lub jogurtem, kanapki z szynką, żółtym serem, biały ser, makaron z serem na słodko, ryż na słodko z jabłkami, ryby pieczone w piekarniku, jajka na twardo z majonezem lub na miękko. Nie jem kompletnie słodyczy, nie piję kawy ani czarnej herbaty tylko owocową, sok jabłkowy, ale tylko 2 szkl. bo więcej może wpływać na otyłość dziecka, i z 2 litry wody wypijam .I tak ciągle jem to samo. Może uznacie monotonne, ale dla spokojnych nocy uważam, że warto, z owoców to banany i jabłka, codziennie próbuję coś nowego i obserwuję jak Bruno reaguje. Kolejnym plusem jest to, że pomaga mi zrzucić to moją wagę, a dla Bruna idzie co najlepsze, po dzisiejszym ważeniu przez położną w ciągu tygodnia przybrał 0,5 kg. także przegonił już swoją wagę urodzeniową.
Ale się rozpisałam :O Dodam, że gotuję normalne obiady dla męża i córki ;-)

--

http://www.suwaczki.com/tickers/relgqps6y21vyxps.png
http://www.suwaczki.com/tickers/relgh371eytw5xu8.png
http://www.suwaczki.com/tickers/pf0pegz2tz7vsgtp.png

35954 halborg Kobieta, 34 lata, Norwegia
MalaMi2408

MalaMi2408 wpis edytowany

HALBORG wielkie dzieki !!! W takim razie dam sobie spokoj z tym rumiankiem. Jest ich duzo wiecej ale na szczescie nic sie nie paprze.
Co do tego ukladania siusiaka to ja pierwszy raz w zyciu slysze zeby siusiaka ukladac do gory. Troche dziwne to dla mnie.

--

[url=http://www.rodzice.pl]http://www.rodzice.pl/suwaczki/showticker/17088[/url

35222 malami2408 Kobieta, 40 lat, Łódź
aldonka

aldonka

gwiazdeczka123 używam tych rurek przeważnie raz dziennie, wieczorem przed kąpielom. Chociaż dzisiaj nic nie wyszło i właśnie mam bezsenną noc :/ spróbowałam ponownie i gazy ładnie się ulotniły. W ulotce piszą żeby używać nie więcej niż 2 razy.

Dziewczyny skąd wiadomo że dziecko ma pleśniawki?

--

http://www.suwaczki.com/tickers/bhywf71x0n847o2o.png

34681 aldonka Kobieta, 33 lata, warszawa
Pysiak

Pysiak

Dziewczyny jestem mama 3 letniego synka i nigdy nie slyszalam zeby siusiaka do góry stawiac. Luźno owszem ze nie uciskalo ale w dol przeciez w gore to nie wygodne jest. Powodzenia mamusie;)

--

http://suwaczki.maluchy.pl/li-69168.png
http://suwaczki.maluchy.pl/li-69169.png

37907 pysiak Kobieta, 31 lat, Śląsk
gwiazdeczka123

gwiazdeczka123

Halborg, aldonka dzięki za odpowiedzi. U nas dzisiaj noc ładnie przespana, nie trzeba było sobie pomagać.
loli86 masz już ten linomag? bo naprawdę jest dobry, już w drugiej dobie zauważyłam znaczną poprawę :)

--

http://www.suwaczki.com/tickers/ug37krhma51f6ub9.png

35848 gwiazdeczka123 Kobieta, 33 lata, Kraków
loli86

loli86

Dziewczyny, ja bylam wczoraj u lekarza z ta odparzoną dupinką. Miala bardzo czerwone i az zdarta skórka w 2 miejscach, płakała mi przez to przy każdym przewijaniu.
Kilogramy mąki ziemniaczanej nic nie pomagało, wcześniej sudocrem i bemphanten tez nic nie pomógł. Żaluje ze tyle zwlekałam bo ma tak juz od 5 dni i z kazdym dniem coraz gorzej.
Dostała maść sterydową(Daktacort) do smarowania 3 razy dziennie a w miedzy czasie mam jej smarować czymś bez recepty. Dzisiaj własnie dotarła do mnie przesylka z Polski i mamAlantan zasypka, Alantan Plus krem, Linomag maść ta zielona i Linomag Puder :D
Babcia sie spisala na medal z przesyłką :P
gwiazdeczka123 to polecasz najbardziej linomag w maści ??
Znowu nie bede jej mazala wszystkim.
A masc od lekarza juz dziala po 2 smarowaniach! Kamien z serca, dupinka juz nie jest czerwona tak, tylko te otarcia okropne :( Ale juz napewno jestesmy na dobrej drodze do wyleczenia tego!

--

http://www.suwaczki.com/tickers/ug378u69530q8seb.png

34708 loli86 Kobieta, 33 lata, Dublin
aldonka

aldonka

A odnośnie mojej nie przespanej nocy przesyłam zdjęcie mojego szczęścia które ewidentnie nie chciało współpracować. Drugie z kolei obrazuje jaka zainteresowana jest ubieraniem na spacer :)

--

http://www.suwaczki.com/tickers/bhywf71x0n847o2o.png

34681 aldonka Kobieta, 33 lata, warszawa