Noworodki i niemowlaki

Lutóweczki 2014

Odpowiedzi znajdują się poniżej

nala123

nala123

Weronika123 bardzo się cieszę:) to bardzo dobra wiadomość:) pozdrawiam cieplutko:)

--

http://s10.suwaczek.com/20140129134353.png

34251 nala123 Kobieta, 33 lata, Kraków
beata122

beata122

o to super Weroniko :)
A u mnie juz z górki. Mdłości jakby minęły, senność też juz tak nie dokucza jak wczesniej. Szybko się męczę i moja ulubiona pozycja to leżenie:D (co przy prawie 2 letnim dziecku nie jest zbyt często możliwe), ale juz dużo lepiej znoszę ten stan niż na początku. Oby tak dalej :)

Flaflusiowa daj znac czy zostajesz lutóweczką czy marcóweczką :)

--

Zapraszam na bloga: www.szczescie-mamy.blogspot.com
Wszystko dla mamy i jej niesfornego szkraba.

http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3vflouqfjnwhv.png

28020 beata122 Kobieta, 31 lat, Łódzkie
Kocurek

Kocurek

Witam! Według wszelkich wyliczeń poród będzie około 25 lutego, więc jeszcze się do Was załapię:) Za tydzień druga wizyta u ginekologa:) Cieszę się, że będę z Wami, pozdrawiam:*

34494 kocurek Kobieta, 34 lata, Przemków
~anna_:)

~anna_:)

Witam, widze ze watek sie powieksza o nowe przyszla mamusie lutowe :)
Weroniko wspolczuje stresow ale bardzo mnie ucieszyla wiadomosc ze dzidzia pomalutku rosnie :)

beata122 u mnie podobnie, mdlosci i sennosc pomalu ustepuja i z dnia na dzien czuje sie lepiej tylko upaly daja mi w kosc i prawie z domu nie wychodze a przy 3 letniej corce ciezko.

Jutro ide do lekarza pewnie uslysze bicie serduszka dzidziusia. Przyszly mi wyniki z wymazu i mam bakterie coli wiec dostalam antybiotyk ale chcem go jeszcze skonsultowac z innym lekarzem wiec jutro bede rozmawiala. Co do lekow w ciazy jestem bardzo ostrozna.

nala123

nala123

hej dziewczyny:) rzeczywiście przybywa nam lutowych mamusi co mnie bardzo cieszy:)
u mnie też już praktycznie minęły mdłości takie same z siebie, ale wciąż mnie odrzuca na niektóre potrawy. I ciężko zaplanować coś na obiad. Poza tym jeszcze częściej latam na siusiu i często mnie wzdyma jak coś zjem. Ale da się z z tym żyć:) Jedyna dolegliwość jaka mi się nasila to leń:) hehe ale gdyby ktoś pytał to się nazywa wypoczynek w ciąży:)
a jak tam Wasze brzuszki? zaczynają się zaokrąglać czy jeszcze nie?:) bo mój owszem i to naprawdę cieszy:) ale wiem, że większość naszych lutowych mamusi ma termin na koniec miesiąca, więc być może temat jeszcze powróci:)

--

http://s10.suwaczek.com/20140129134353.png

34251 nala123 Kobieta, 33 lata, Kraków
nessi12

nessi12

Także mam poród na luty dokładnie 14sty.
Piękna data, zobaczymy czy MAJA będzie chciała wyjść na świat.

--

Gdy masz potężne wzdęcia brzucha to musisz to zacz

34512 nessi12 Kobieta, 32 lata, Malbork
beata122

beata122 wpis edytowany

nala123 mi się aż w to wierzyc nie chce, ale faktycznie wydaje mi się, że brzuszek juz trochę urósł. W poprzedniej ciązy czekałam ogromnie długo na chocby pierwsze znaki brzuszka.
U mnie leń też ogromny.
anna ja za to praktycznie całe dnie na dworze. Czasami mam dośc, ale tego małego uparciucha ciężko zagonić do domu.
nessi a jeśli będzie chłopiec?

A jak tam wasze nerwy? Czujecie jakies rozedrganie? Mniejszą cierpliwość czy raczej bez zmian?
Bo u mnie czasami z tym na bakier, ale staram się panowac nad sobą ;)

--

Zapraszam na bloga: www.szczescie-mamy.blogspot.com
Wszystko dla mamy i jej niesfornego szkraba.

http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3vflouqfjnwhv.png

28020 beata122 Kobieta, 31 lat, Łódzkie
~anna_:)

~anna_:)

beata122 no co do nerwow to staram sie jak najmniej ale nie raz i mnie poniesie bo o byle co potrafie sie rozplakac albo miec jakies pretensje o nic. No coz, czasem i tak bywa :(
Dziewczyny czy was tez brzuchy bola?? ja mialam podobnie w pierwszej ciazy wiec staram sie rozsadnie myslec ale najgorzej jest po nocy :(
Moja corcia rozciela szklem noge w srodstopiu i 16 kilo przyszlo mi dzwigac na rekach... cholernie sie boje bym sie nie przedzwignela :(

Blondi22

Blondi22

hej można dołączyć ?
ja mam termin na 3 luty 2014 ;) i mam już prawie 4letniego synka. ;)

do tej pory udzielalam sie tez na innym fajnym forum

--

http://kuba-k.aguagu.pl/suwaczek/suwak3/a.pnghttp://s9.suwaczek.com/20090418310120.png
http://izabela-k.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png

8501 blondi22 Kobieta, 29 lat, Sochaczew(MAZOWIECKIE)
beata122

beata122 wpis edytowany

hej Blondi jasne :) Im więcej tym lepiej. Napisz jak się czujesz i w ogóle? Pewnie będziesz pierwsza z rodzących lutóweczek, a kto wie może i na styczeń jeszcze się załapiesz.
Anna no to faktycznie nieciekawie, ale miejmy nadzieje, że wszystko będzie ok. oby dziecku szybko się noga zagoiła. ja swojego tez muszę często dzwigać bo to uparty osioł:/ około 13 kg waży.
Co do bólu brzucha to raczej sporadycznie coś tam odczuwam, ale to tylko jakieś krótkotrwałe ukłucia.
A rozmawiałaś z lekarzem na ten temat?

--

Zapraszam na bloga: www.szczescie-mamy.blogspot.com
Wszystko dla mamy i jej niesfornego szkraba.

http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3vflouqfjnwhv.png

28020 beata122 Kobieta, 31 lat, Łódzkie