Skocz do zawartości
Forum

Kącik dla dzieci na siłowni


fionaa

Rekomendowane odpowiedzi

(pytanie skierowane głównie do Pań z Trójmiasta, ale o opinię proszę również inne mamy ;)

Witam. Jestem studentką, która od zawsze lubi dzieci. W pracy z nimi mam bardzo duże doświadczenie, zdobyte przez lata pracy z dziećmi w różnym wieku (najmłodsze nie miało jeszcze 2 lat).
Jako osoba uwielbiająca sport, pracę nad sobą i wysiłek na siłowni, chciałabym je umożliwić również mamom, które nie mogą sobie na to pozwolić z racji opieki nad swoimi pociechami. Wiem jak czasochłonne potrafi być jednorazowe wyjście na siłownie. To zwykle dojazd i powrót, często w korkach, kilka minut spędzone w szatni oraz godzinny trening (ten oferowany przez instruktorów wszelkiego typu zajęć).
Myślę nad stworzeniem takiego miejsca na jednej z Gdańskich siłowni (bo wiem, że ciągle jest z tym problem), w którym będzie można zostawić swojego malucha na czas treningu i bez obaw, na spokojnie zająć się sobą. Jednak najpierw muszę zorientować się czy takie przedsięwzięcie faktycznie się sprawdzi, czy jest taka potrzeba?

(Widziałam, że temat na różnych forach jest kontrowersyjny, określany jako niechęć do spędzania czasu z własnym dzieckiem, ale mam nadzieję, że tu nie wzbudzi gorzkich emocji, nie to jest moim celem)

Odnośnik do komentarza

Nie jestem co prawda z Trójmiasta, ale w moim mieście fitness kluby oferują opiekę dla dzieci na czas zajęć. Osobiście skorzystałam kilka razy z takiego punktu w hotelu podczas urlopu. Mąż usypial młodsze dziecko w pokoju, starsze bawiło się w hotelowym przedszkolu z innymi dziećmi a ja smigalam na nartach. Wszyscy zadowoleni, starsza zresztą sama kazała się odstawić do przedszkola. Krzywda jej się nie działa, powiem więcej, świetnie sie bawiła i przez cały wyjazd dopytywała kiedy pójdzie znów. Oczywiście to była godzinka, dwie raz na kilka dni, a nie non stop.