Maluchy

Grudnióweczki 2015 - czyli ostatnie dwupaczki tego roku :-)

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~MalinaA

~MalinaA

Cześć dziewczyny, ja termin na 3grudnia. O dzidzi dowiedzialam się tydzien temu. 14.04 mam USG aby uslyszec serduszko. Czuje się bardzo dobrze zupelnie jak bym nie byla w ciąży. A jak Wasze samopoczucia? Pozdrawiam goraco

kalafiorki

kalafiorki

Nooo saaaa:-) :-) :-) :-)
Przepraszam za tego " byka" w tytule naszego forum i za kolejne tez juz z gory bo pojawia sie napewno.... Dosc dlugo mieszkam za granica i z jezykiem ojczystym pisanym czy czytanym mam za malo stycznosci z tad te bledy.... :-) za mocno sie skupilam na tym jak sie pisze grudzien takie u czy takie ò ;p

Ja mam termin na 11 grudnia z kalkulatora internetowego:-) i mogloby tak zostac bo jesli wyladujemy na porodowce w boze narodzenia to jedno dziecko( mam juz 4 letnia corke) urodzone we Wielkanoc na sniadanie:-) bo Niedziela wielkanocna godzina 8:41 a drogie bedzie Bozonarodzeniowe:-)
U lekaza jeszcze nie byla bo jak wczesniej pisalam mieszkam za granica a tu ciaza do 3 miesiaca to nie istnieje praktycznie. pozatym 1 maja czeka mnie przeprowadzka wiec do poloznej pojde juz na nowym miejscu...

Jak sie czujecie kochane dwupaczki ? Czy ktoras odnotowala juz jakies dolegliwosci
Milego dnia:-)

--

Synuś czekamy na Ciebie
http://www.suwaczek.pl/cache/d0e8f46e2b.png

GABRIELKA ♡ lat 4♡

41998 kalafiorki Kobieta, 27 lat, Sztokholm
kalafiorki

kalafiorki

MalinA ja tez sie czuje dobrze az sie czasem zapominam i zaczynam a to z corka warjowac albo cos i wtedy maz mnie chamuje:-) w styczniu straciliscmy cieciatkow 10 tyg ciazy wiec teraz dmuchamy na wszystko...

--

Synuś czekamy na Ciebie
http://www.suwaczek.pl/cache/d0e8f46e2b.png

GABRIELKA ♡ lat 4♡

41998 kalafiorki Kobieta, 27 lat, Sztokholm
Anka1101

Anka1101

kalafiorkimnie dopadly mdłości w zeszłym tyg i trzymają do teraz...

My też straciliśmy dzieciątko w styczniu w 12tc wiec jesteśmy w podobnej sytuacji...

malinato mamy ten sam termin porodu :)

--

http://fajnamama.pl/suwaczki/7j7bcrb.png

http://s4.suwaczek.com/201309211762.png

44803 anka1101 Kobieta, 26 lat, Wisła/Lippstadt
~MalinaA

~MalinaA

Dokladnie Anka1101 mamy ten sam termin :-) zobaczymy jak to wyjdzie. To moja pierwsza ciąża o która staralismy się prawie rok. Mialam za wysoka prolaktyne i niedoczynność tarczycy. Hormony się unormowaly i jest malutka fasolinka.
Wkurzam się sama na siebie bo zamiast się cieszyć to się martwie czy wszystko będzie dobrze. Nie mam żadnych objawów oprócz powiększonych piersi. Moja beta po 48h wzrosla 60%. Ginka stwiwrdzila ze taki przyrost jest akceptowalny. Powiem Wam dziewczyny ze się schizuje i dziś tez bylam na becie i nie wiem jak wytrzymam do 14.04.
A skąd jesteście w ogóle dziewczyny?

kalafiorki

kalafiorki

Ha ha to chyba wszystkie ciezarowki tak maja ja np ciagle mam wrazenie ze dostalam okres...
a ja jak wytrzymam nie wiem a tu gdzie mieszkam a mieszkam w Sztokholmie usg jest tylko raz robione i to to polowkowe i ani pol raza wiecej... wizyta u poloznej gdzies tak co 6 tyg pod koniec ciazy troche czesciej i tyle
zyjesz biedny czlowieku w niewiedzy... ale chyba poszukam jakiegos polskiego gina i tez pojde bo oszaleje chcialabym juz zobaczyc ten maly przecineczek bo cos mi ciezko wierzyc ze jestem w ciazy taki czuje niedosyt dowodow:-)

Jak u was mamusie pogoda... u mnie wreszcie slonce:-)

--

Synuś czekamy na Ciebie
http://www.suwaczek.pl/cache/d0e8f46e2b.png

GABRIELKA ♡ lat 4♡

41998 kalafiorki Kobieta, 27 lat, Sztokholm