Maluchy

Lipcowe 2015! :)

Odpowiedzi znajdują się poniżej

mussli

mussli

ja od 3 tygodni mam straszne mdłości i męczą mnie wymioty :( nie wstaję gwałtownie, zjem coś rano (biszkopty, lekkie ciasto), jem lekkostrawne rzeczy, ale wystarczy jabłko i lawina rusza. No nic, takie uroki.
My mamy dziś wizytę u ginekologa! Stresuję się bardzo, a do 19:oo jeszcze sporo czasu...

--

http://www.suwaczki.com/tickers/w57vtqyw267w5a6m.png

41475 mussli Kobieta, 27 lat, Gdańsk
klejnot

klejnot

mussli slyszałam, że napary ze świeżego imbiru są pomocne a mdłości.

42207 klejnot Kobieta, 35 lat, Warszawa
matrioshka

matrioshka

Czesc Dziewczyny, troche mnie nie bylo, bo z corka na chrobowym siedzialam, ale nadrobilam zaleglosci w czytaniu.

Ja wczoraj mialam dzien podgladacza, 7 tydz 7 dzien, babelek mial 1,37 cm co odpowiada 7w5d, czyli wszystko sie zgadza bo dzidzia jest z 17 dn cyklu. Termin z OM na 22 lipca z USG na 24.

Co do testu papa, ja nie mialam robione w poprzedniej ciazy (mialam wtedy 28 lat), a moja kolezanka tak i ten test wypadl jej niepomyslnie i bylo podejrzenie o ZD. Proponowali jej amniopunkcje, ale sie nie zdecydowala i urodzila sliczna i zdrowa coreczke.

W tej ciazy w 12 tyd bede miala juz 31 lat, wiec poprosze lekarza o skierowanie na test, ja mam pakiet medyczyny wykupione przez firme wiec USG i test mam za darmo.

--

http://www.suwaczki.com/tickers/8599dqk355g2dtax.png

42086 matrioshka Kobieta, 35 lat, Warszawa
Aniaania

Aniaania

Ja mogę potwierdzić, że badania prenatalne robi się po 35 roku życia. Ja w pierwszej ciąży miałam 35 lat i takie testy przechodziłam, USG i badanie krwi. Też mnie trochę nastraszyli a urodziłam zdrową dziewczynkę. Teraz mam już 37 lat i badania wyznaczone na 13go stycznia.

Wczoraj byłam na normalnej wizycie u mojego lekarza, 9 tyg, serduszko bije, rozmiary prawie pokrywają się z obliczeniami z miesiączki więc wszystko gra. Mam tylko nadzieję, że i tym razem mięśniaki nie będą sprawiały zbyt dużych problemów. Trzeba myśleć pozytywnie.

--

http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3gzu3cz2nkcta.png

41763 aniaania Kobieta, 42 lata, Olsztyn
~Ina

~Ina

Matrioshka ja właśnie tez mam 31 lat, ale póki co lekarz nic nie proponował. Ja to badanie chyba też mam za darmo.

A mam pytanie, czy was też kłuje np. tylko jeden jajnik? Od wczoraj po lewej stronie coś pobolewa i trochę się martwię bo wizytę mam dopiero w piątek. A może to normalne?

Trinny

Trinny

Mnie też lukę kłuje po lewej, ale nie jest to jakoś specjalnie bolesne więc się nie przejmuje. Wspomnę o tym na wizycie za 1.5 tygodnia.

--

http://www.suwaczki.com/tickers/oar8rjjgmctbq59n.png

41923 trinny Kobieta, 34 lata, KRK
Trinny

Trinny

Trinny
Mnie też lukę kłuje po lewej,

Miało być: Mnie też kłuje po lewej.. Sorki, pisze ze telefonu :)

--

http://www.suwaczki.com/tickers/oar8rjjgmctbq59n.png

41923 trinny Kobieta, 34 lata, KRK
~goscccccc

~goscccccc

ina to jest normalne,moze nawet kluc mocniej :)mnie klulo do 8 tyg czesto :) a dzidzia rosnie jak na drozdzach :)

matrioshka

matrioshka

Ina, mnie w sumie tez nie proponowal tylko po prostu powiedzialam ze chcialabym je zrobic I dostalam skierowanie... Choc teraz sie zastanawiam czy warto....

--

http://www.suwaczki.com/tickers/8599dqk355g2dtax.png

42086 matrioshka Kobieta, 35 lat, Warszawa
Tunia

Tunia

U mnie tez raz z lewej raz z prawej, czasem obie strony naraz. I niby ciaza druga a niepewności coraz wiecej. Za pierwszym razem uwierzyłam dopiero w 12 tg ze jestem w ciąży gdy pokazali mi malutkiego człowieczka na ekranie. Żadnych dolegliwości, Żadnych mdłości jakby nigdy nic a teraz to zastanawiam sie czy to normalne czy nie. Wogole to do wizyty zostały mi 2 tyg a ja już czekam na to jak na zbawienie. U was tez tak dziewczyny, ze jak na normalne badanie trzeba było iść to z wielkim ociąganiem a odkąd w ciąży to do ginekologa lecę jak na skrzydłach --

http://www.suwaczki.com/tickersyy/2r8rj44jvs7p2zr0.png]Tekst linka[/url]http://www.suwaczki.com/tickers/oar8s65gdfhvzvog.png]Tekst linka[/url]

42193 tunia Kobieta, 31 lat, Raciborz