Kącik dla Tatusiów

Jak szkolenie z obsługi klienta wpływa na firmę

jan.grzanka

jan.grzanka

Witajcie,

drugie dziecko w drodze, więc nadszedł czas na rozwój firmy. W końcu przy dzieciach liczy się każdy grosz. Żeby podnieść dochody mojej firmy zdecydowałem się na szkolenia z obsługi klienta.

Okazało się, że to był strzał w dziesiątkę! Klienci wracają i nas chwalą. Nigdy bym się nie spodziewał ile zmian przyniesie takie szkolenie! Zdecydowałem się również na optymalizację używanych narzędzi IT, co również przyniosło ogromne efekty.

Tutaj adres firmy: [reklama usunięta]

Szczerze polecam!

59574 jan-grzanka Mężczyzna, 29 lat, Warszawa

Odpowiedzi znajdują się poniżej

Gwiazdka951

Gwiazdka951

Zdecydowanie warto robić tego rodzaju szkolenia. Przecież jak nas widzą tak nas piszą, a współpraca z klientem praktycznie w każdej branży jest w tej chwili kluczowa i niejednokrotnie decyduje o sytuacji rynkowej danej firmy.

57472 gwiazdka951 Kobieta, 27 lat, Katowice
~martynikapol

~martynikapol wpis edytowany

ja w zeszłym roku byłam na bardzo fajnym szkoleniu Profesjonalna i kompleksowa obsługa klienta [reklama usunięta]. Na początku podeszłam do tego z dość dużą rezerwą bo jako przedstawiciel handlowy pracuje już od kilku lat i uważałam, że dość dobrze znam wszelkie techniki sprzedaży i wiem jak obsługiwać klienta. Szkolenie było w całości finansowe przez firmę i musiałam na nim być. Zastałam bardzo mile zaskoczona ilością przekazywanych informacji i podejściem wykładowcy do tematu. Teraz z perspektywy czasu uważam, że warto uczęszczać na takie wszelkiego rodzaju szkolenia i kursy bo dzięki temu mamy możliwość dowiedzenia się czegoś nowego.