Skocz do zawartości
Forum

Studia po 30?


Rekomendowane odpowiedzi

Ale też nie zawsze, ja próbuję skończyć studia od 6 lat i jakoś nie mogę się za to zabrać ;p
mój mąż studiów nie skończył a jest menadżerem 10-osobowego zespołu w korporacji amerykańskiej. Znajomi z mgr przed nazwiskiem jeśli nie założyli swoich działalności to nie robią nic związanego z zawodem wyuczonym z mgr i zazwyczaj są to prace za najniższą krajową.

Odnośnik do komentarza

Spokojnie sobie poradzisz nawet gdy masz 30 albo i więcej lat :) Ja też się zdecydowałam na studia w pózniejszym wieku i nie żałuję . Wybrałam kierunek ekonomia zaocznie bo wiem że wtedy dam rade pogodzić obowiązki ze studiami i rodziną :) Studiuję w Łodzi w Akademii i jestem mile zaskoczona metodą nauczania w szkole bo uczelnia wprowadziła Europejskie Standardy Edukacyjne i w ten sposób realizuje nowy paradygmat edukacji.Przy pomocy metod projektów i warsztatów zdobywam większą wiedzę :)

Odnośnik do komentarza
Gość obywatelmarta

Ja też uważam że warto spróbować. NIe ważne ile masz lat tylko zapału w sobie. Polecam ci uczelnie na której sama studiowałam po urodzeniu syna - WSH we Wrocławiu. Mają dużo fajnych kierunków i dobrze uczących wykładowców

Odnośnik do komentarza

A dlaczego by nie? Jak wiesz, w czym się odnajdujesz i z czym sobie dobrze radzisz, a z różnych powodów nie poszłaś wcześniej na studia albo skończyłaś taki kierunek, który się nie przydał, to dlaczego nie? Alternatywą są też kursy zawodowe, które pozwalają nawet szybciej się przebranżowić. Albo szkoły podyplomowe, tylko one mają trochę ubogie programy nauczania i nie wszystkie kierunki otwierają się w każdym mieście. Ale nigdy nie jest za późno na naukę i zmianę zawodu :)

Odnośnik do komentarza

A dlaczego nie? Ja właśnie od października zaczynam studia, takie, o których myślałam od dawna. Związane z bankowością, ekonomią (jestem po liceum ekonomicznym i pracuję w zawodzie) - wybieram się na WSB w Chorzowie, mają bardzo dobre opinie.