Kącik dla mam

Dla młodych mam, które szybko musiały dorosnąć :)

Odpowiedzi znajdują się poniżej

wiecznie pozytywna

wiecznie pozytywna

Ja też miałam wczesne początki. Ksawery urodził się, gdy miałam ledwo 18 lat. Nie spodziewałam się kompletnie, jak moje życie się wówczas zmieni. Klasa maturalna, multum nauki a tu nagle taka wiadomość...Wychowując dziecko kończyłam jednocześnie studia, bardzo wspierali mnie rodzice i partner. Wspólnie daliśmy radę, a moje dziecko choć kompletnie nieplanowane to moja radość i siła do życia :)

51409 wiecznie-pozytywna Kobieta, 35 lat, Warszawa
~studentkapoloznictwa

~studentkapoloznictwa

Szanowne Panie,
mam ogromną prośbę, jestem studentką położnictwa i piszę pracę badawczą na temat przygotowania do macierzyństwa, przebiegu porodu i stanu dziecka.
Czy mogła bym poprosić chętne Panie o wypełnienie anonimowej ankiety dostępnej pod linkiem poniżej:
https://docs.google.com/forms/d/1odl...Eq2FU/viewform

serdecznie dziękuje za wypełnione ankiety
Pozdrawiam

grammaryn

grammaryn