Gdy bocian się spóźnia

Ile to można się starać?

cytrusmint

cytrusmint

witam wszystkich. mam problem staramy sie z narzyczonym o dzidzie i ciagle nam nie wychodzi a staramy sie juz 8 miesiac za 6 dni mam dostac @ mam nadzieje ze nie dostane powiedzcie mi dziewczyny po jakim czasie mozna przypuszczac ze jest sie nie plodnym? zarzywam kwas foliowy moze sa tez inne leki ktore pomagaja zajsc w ciaze wie ktos cos na ten temat?

--

1841 cytrusmint Kobieta, 0 lat

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~Jul

~Jul

50% par starających się o dziecko zachodzi w ciąże (przy regularnym współżyciu) do roku a 50% po roku. Mój lekarz twierdzi, że tak po ok. 15 m-cach bezowocnych starań można zacząć myśleć o badaniach stwierdzajacych jaka jest przyczyna braku dzidzi. A czy się jest bezpłodnym to uchuchuchu daleka droga i dużo czasu musi upłynąć zeby to stwierdzić (no chyba że badania od razu dadzą konkretny wynik), ale to i tak lekarze przecież podejmują rózne próby "naprawienia" organizmu kobiety i sprawienia cudu.

Iwka222

Iwka222

Nic się nie przejmuj. My nie zabezpieczamy się od 3 lat, a bardzo staramy się od 2 lat i tydzień temu zrobiłam test-wyszedł pozytywnie, wczoraj byłam u lekarza, jestem w 6-7 tc. Musisz przestac obsesyjnie myślec o dziecku, odstresowac się, jeżeli jesteś chuda to musisz przytyc. Moja waga w ciągu ostaniego półrocza skoczyła o jakieś 4 kilo i sądzę że to miało duży wpływ na to że teraz jestem najszczęśliwsza na świecie!!!!!!!!!! Nie załamuj się i głowa do góry! Oczywiście warto się zbadac i spawdzic czy wszystko jest ok. Powodzenia!

--

1849 iwka222 Kobieta, 0 lat
żabol22

żabol22

cytrusmint
witam wszystkich. mam problem staramy sie z narzyczonym o dzidzie i ciagle nam nie wychodzi a staramy sie juz 8 miesiac za 6 dni mam dostac @ mam nadzieje ze nie dostane powiedzcie mi dziewczyny po jakim czasie mozna przypuszczac ze jest sie nie plodnym? zarzywam kwas foliowy moze sa tez inne leki ktore pomagaja zajsc w ciaze wie ktos cos na ten temat?

spokojnie- u mnie za dobre 2 tygodnie stuknie roczek :(

Ale wiem co jest przyczyna tych niepowodzeń i w tej chwili czekam tylko na wizytę, która czeka mnie w przyszłym tygodniu

A jezeli chodzi o badania to bez pomocy lekarza sama sie za nie wziełam i wcale nie żałuję - bo teraz wiem ze moje nieregularne cykle sa uważane w jakimś stopniu za niepłodność- ale przy pomocy farmakologicznej równiez mogę zostać mama, tylko wymaga to czasu i wyregulowania hormonków :)

pozdrawiam i życzę powodzenia :7_4_33:

--

14.03.12 Maja Katarzyna ( 3650g i 55 cm) 12:25 CC
http://s9.suwaczek.com/201203145365.png
28.10.2009 Szymon Piotr ( 3700g i 56cm) 21:05 CC :36_3_19:
http://s3.suwaczek.com/200910284662.png

http://img687.imageshack.us/img687/7/img5500ip.jpg

Uploaded with ImageShack.us

1494 zabol22 Kobieta, 33 lata, Bobowo /okolice Starogardu Gdańs
~myszka19842

~myszka19842

:2love:heja!!:2love:
my z męzem staraliśmy się o dzidzie ponad rok!
i udało sie !:woow:
mamy naszego upragnionego wyczekiwanego kacperka!
teraz wiem jaka była przyczyna że jakoś dzidzia nie chciałą do nas!!!!!
słyszałąm o tym ale zabardzo nie wieżyłam!
ale teraz wiem , ze to było coś tam w głowie w psychice za bardzo chcieliśmy mieć dzidzie!
a jak bardzo chcesz to nic z tego nie bedzie!
w momencie gdy przestaliśmy mysleć o naszej dzidzi okazało sie że w przeciągu 3 tygodni nosiłąm pod serduszkiem:36_4_10: malutkie dzieciątko!

więc głowa do gury napewno za niedługo obwieścisz nam nowinke, ze nosisz pod serduszkiem malutka istotkę!
trzymam kciuki oby tak było!!!!!!!!!
:love together:

cytrusmint

cytrusmint

ja strasznie przytylam i ciesze sie z tego za 6 dni mam dostac @ mam nadzieje ze nie dostane trzymajcie kciuki choc martwi mnie jedno dzis dostalam brazowatego plamienia moze mi ktos powie co to znaczy?

--

1841 cytrusmint Kobieta, 0 lat
kaskasto

kaskasto

Cutrus - takie plamienie moze być plamieniem implantacyjnym (czyli że zarodek zagnieżdża się w macicy) ale też może mieć inne przyczyny ...

mam nadzieje ze szybko się uda wam doczekać upragnionych II.

Ja się teraz już też 6 miesięcy staram ... :(

--

Mama Dominika (16.07.2001), Oskara (02.07.2005), Nikosia (25.06.2009) i Małgosi (07.08.2013)

46 kaskasto Kobieta, 38 lat, STG
cytrusmint

cytrusmint

mam nadzieje ze te brazowe plamienie nie jest na @ b chyba sie zalamie dzis tez je mam i to wlasnie mnie martwi:(

--

1841 cytrusmint Kobieta, 0 lat
cytrusmint

cytrusmint

dzis znowu mam te plamienia ale tylko troszke moze zrobic test jak myslicie? zostalo mi 4dni do terminu @ co o tym myslicie zrobic?

--

1841 cytrusmint Kobieta, 0 lat
~kwiatuszek9876

~kwiatuszek9876

jak sie nie mozesz doczekac @ to zrob nic ci nie zaszkodzi . A tak jak juz dziewczyny mowily musisz sobie odpuscic i nie myslec , ja bardzo myslalam o dziecku. Ale jeszcze nie myslelismy o nim bo mialam szkole az pewnego dnia dowiedzialam sie ze jestem bardzo sie ucieszylismy , a znowu nasi znajomi starali sie chyba z rok az przestali myslec o tym i tez teraz ona jest w stanie blogoslawionym wiec napewno psychika daje duzo