Dziś pytanie - dziś odpowiedź

40-godzinne pensum dla nauczycieli - to dobrze?

Odpowiedzi znajdują się poniżej

tinka_30

tinka_30

Ja tez nie wiem,czy znalazby sie dobry sposob no obliczanie naszych godzin pracy.

ale to i tak jak rzad cos zadecyduje, my bedziemy musieli sie dostosowac.

--

http://lb5m.lilypie.com/8OQ1p1.pnghttp://lb2m.lilypie.com/Pmy5p2.png

959 tinka-30 Kobieta, 14 lat, w
~iszmaona

~iszmaona

mosia
iszmaona
Yvone
w szkołach średnich nie spotkałam się nigdy z dyżurami nauczycieli w czasie przerw.. a w podstawówce... jeśli się komuś chciało.. i też bardziej kojarzę, ze na każdej przerwie był ktoś inny.

Za moich czasów kiedy szkoła podstawowa trwała 8 lat starsze klasy miały dyżury :D

Ja wiem, ze kazdy zawód ma swoje plusy i minusy, i nie chodzi mi o wytykanie paluchem jak to nauczycielom jest dobrze, bo wiem, ze to nie łatwy kawałek chleba (choć pewnie zalezy dla kogo). Chcę jedynie wskazać, że w temacie w którym mieli wypowiadać się rodzice, od razu wypowiedziało się kilkana nauczycielek narzekajac jaka to trudna praca. I to jest zauważalna od wielu wielu lat tendencja pewnych grup zatrudnionych na posadach państwowych.

ale założycielce wątku nie przeszkadzało, że się wypowiadamy

tylko Tobie
nie, mnie to nie przeszkadza. Narzekanie to prędzej ;)

tinka_30

tinka_30

Helena
tinka_20

pamietam jak kiedys Orlos w teelexpresie podal ile nauczyciel dostal wyrownania/podwyzki nie pamietam....a ja wiecie ile dostalam.....1zl ...:36_2_39:
mozecie nie wierzyc ale tak bylo, ale bylo nauczyciele znow dostali podwyzke

czyli jak te smieszne podwyzki emerytur:lup:
tylko wielkie halo robia

No wlasnie o to mi chodzi i tak samo jest z godzinami....moze i jeden pracuje 18 i tylko tyle, a drugi moze i ponad 40.

dziekuje za dyskusje i zegnam juz

--

http://lb5m.lilypie.com/8OQ1p1.pnghttp://lb2m.lilypie.com/Pmy5p2.png

959 tinka-30 Kobieta, 14 lat, w
~Helena

~Helena

tinka_20
Ja tez nie wiem,czy znalazby sie dobry sposob no obliczanie naszych godzin pracy.

moze kiedys jakas madra glowa na to wpadnie:wink:

mosia

mosia

ja też dziękuję za rozmowę :36_3_15:

i spadam bye bye

--

http://davf.daisypath.com/nuLVp1.png http://lb2f.lilypie.com/VHQ3p1.pnghttp://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=86355161396c0f824.png

5692 mosia Kobieta, 35 lat, góry świętokrzyskie
askasam

askasam

Tinko - a propos tej podwyżki- 1 zł
pracuję już naście lat w zawodzie i nie dostałam takiej podwyżki.A Ty?
Może warto by przyznać się ile zarabia nauczyciel? Moja koleżanka( ta,która twierdzi,że za tyle godzin pracy nigdzie indziej tyle nie zarobi) zarabia (bez dodatku wiejskiego,motywacyjnego i wychowawczego) 3200 brutto.Pracuje 16 godzin tygodniowo.W jakim zawodzie można tyle zarobić za 16 godzin?
Ja w prywatnym liceum zarabiam 25 zł za godzinę.A Wy ile zarabiacie?

--

http://www.suwaczki.com/tickers/qtch8ribr85wg5dx.png

7760 askasam Kobieta, 45 lat, Bliski Wschód:)
tinka_30

tinka_30

askasam
Tinko - a propos tej podwyżki- 1 zł
pracuję już naście lat w zawodzie i nie dostałam takiej podwyżki.A Ty?

Nie pamietam, bylo to moze 5-6 lat temu i ja jako nauczyiel kontrkatowy tyle otrzymalam.
czy to byla podwyzka, czy tez wyrownainie...nie pamietam....ale wtedy bylo glosno w prasie i tv o tym.

i piszac o tym chodzilo mi, o pokazanie jakie glupoty czasem wypisuje prasa,

Ze czlowiek nie związany ze szkolnictwem mysli...NO TAK ZNOW....a to w moim przypadku bylo 1zl, moja siostra dostala wiec.
ale mi chodzi o pokazanie,ze pensja pensji nie rowna.

--

http://lb5m.lilypie.com/8OQ1p1.pnghttp://lb2m.lilypie.com/Pmy5p2.png

959 tinka-30 Kobieta, 14 lat, w
tinka_30

tinka_30

askasam

Ja w prywatnym liceum zarabiam 25 zł za godzinę.A Wy ile zarabiacie?

Czyli 18h x 25zl =450zl czy chcesz powiedziec ze tyle zarabiasz?

--

http://lb5m.lilypie.com/8OQ1p1.pnghttp://lb2m.lilypie.com/Pmy5p2.png

959 tinka-30 Kobieta, 14 lat, w
askasam

askasam

Tinko- w prywatnej szkole nie pracuje się po 18 godzin:).Ja pracuję też weekendy i mam razem 49godzin.Do tego dochodzi pensja wice:)Razem 2700zl.

--

http://www.suwaczki.com/tickers/qtch8ribr85wg5dx.png

7760 askasam Kobieta, 45 lat, Bliski Wschód:)
tinka_30

tinka_30

Ok dziekuje za wyjasnienia, ale Wam licza tylko za przepracowane godziny przy tablicy?
Tak z ciekawosci pytam

--

http://lb5m.lilypie.com/8OQ1p1.pnghttp://lb2m.lilypie.com/Pmy5p2.png

959 tinka-30 Kobieta, 14 lat, w