9 miesięcy, ciąża

Przyszłe mamy-za granicą:)

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~anna_:)

~anna_:)

Mała gaduła Jak macie jechać do PL w wigilie to bardzo uważajcie na siebie, na drogach ślisko i dziwni ludzie jeżdzą. Życze spokojnej podrózy i przedewszystkim bezpiecznego dotarcia do domku :)

Isia

Isia

Życzę wszystkim Wam Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku.
mała gaduła-uważajcie na siebie na drodze i życzę bezpiecznego dotarcia do celu.

--

http://www.suwaczki.com/tickers/mh06egz2hh0iw4ix.png
http://www.suwaczki.com/tickers/iv09uay3d0rr883i.png
http://www.suwaczki.com/tickers/zrz6j44j4rni465f.png

6169 isia Kobieta, 36 lat, Banbury-UK
mała gaduła

mała gaduła

anna_:)
Mała gaduła Jak macie jechać do PL w wigilie to bardzo uważajcie na siebie, na drogach ślisko i dziwni ludzie jeżdzą. Życze spokojnej podrózy i przedewszystkim bezpiecznego dotarcia do domku :)

dziękuje

4888 mala-gadula Kobieta, 34 lata
mała gaduła

mała gaduła

Isia
Życzę wszystkim Wam Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku.
mała gaduła-uważajcie na siebie na drodze i życzę bezpiecznego dotarcia do celu.

mam nadziję ze dotrzemy cało dziekuję

4888 mala-gadula Kobieta, 34 lata
mała gaduła

mała gaduła

mam pytanie do dziewczynek z Niemiec !!
czy mialyscie tutaj srobonę badanie przezeirności karkowej normalnie w standardzie czy musialyście sie o nie upominac i ekstra płacic ??
Bo ja mam wizyte dopiero 11 stycznia to bedzie mój 14 tydzien i 2 dni i boje sie czy to nie za pozno poza tym ginek nic nie mówił o takim badaniu :36_1_64:

4888 mala-gadula Kobieta, 34 lata
Justiina87

Justiina87

M&M
Witam wszystkie Mamusie!
czy jest ktoś z Holandii? Mieszkam z mężem w Amsterdamie od 2 lat a nasza rodzinka powiększy się w maju 2010:)
pozdrawiam!

Witam Was Wszystkie:)
Widze ze dolaczylo do Nas pare nowych mamusiek;)
To fajnie...
My po przeprowadzce...nie mamy narazie podlaczonego neta- dlatego Was nie odwiedzalam...

Mam nadzieje ze swieta minely Wam Radosnie i spokojnie..My spedzilsmy je w trojke w domowym-cieplym zaciszu:)

Fabianek ma juz skonczone 3 miesiace...zaczyna sie slinic bo mu zabki ida...
Poza tym jest grzeczny jak aniolek..smieje sie, gaworzy. przesypia mi cal noce..
W lutym wybieramy sie do Polski ochrzcic malego...

Pozdrawiam no i Wlasnie jestem z Holandi- Den Haag

http://img34.glitterfy.com/362/glitterfy-flpbk9041851357834.gif

--

5419 justiina87 Kobieta, 32 lata, Jaslo-Den Haag /Holandia
malwi1313

malwi1313

M&M
Witam wszystkie Mamusie!
czy jest ktoś z Holandii? Mieszkam z mężem w Amsterdamie od 2 lat a nasza rodzinka powiększy się w maju 2010:)
pozdrawiam!

witam M&M ja mieszkamw holandii do amsterdamu mam raptem 60 km a jeszcze rokk temu mieszkalam w amstelveen 15 km od centrum tez mieszkam tu okolo 2 lat maz juz 8 wiec jemu to zupelnie inaczej niz mi:) M&M jak podoba Ci sie opieka poloznicza w holandii masz juz dzidzie czy to twoja pierwsza?

--

http://www.suwaczki.com/tickers/9ltfegz29o5vo3xt.png
http://www.suwaczki.com/tickers/bl9cjw4zqhd43tc6.png
http://www.suwaczki.com/tickers/km5shdgeyk5slc3u.png

6144 malwi1313 Kobieta, 0 lat, Sijbekarspel NL
Marmi

Marmi

mała gaduła
mam pytanie do dziewczynek z Niemiec !!
czy mialyscie tutaj srobonę badanie przezeirności karkowej normalnie w standardzie czy musialyście sie o nie upominac i ekstra płacic ??
Bo ja mam wizyte dopiero 11 stycznia to bedzie mój 14 tydzien i 2 dni i boje sie czy to nie za pozno poza tym ginek nic nie mówił o takim badaniu :36_1_64:

to badanie jest dodatkowo płatne i lekarz powinien cię o nim poinformować, że masz taką opcję. z tego co pamiętam kosztuje ok 180€ ale mogę się mylić ;)

pozdrowienia dla przyszłych mamusiek i dużo zdrówka dla was i maluchów w Nowym Roku !

--

http://davm.daisypath.com/xBmDp1.pnghttp://lb4m.lilypie.com/nxkUp1.pnghttp://lb1m.lilypie.com/xBDXp1.png

6192 marmi Kobieta, 36 lat, Fr
M&M

M&M

Hej malwi1313!
to moja pierwsza dzidzia i pierwsze doświadczenia z opieką położniczą :) obecnie jestem pod opieka polskiej położnej i jestem zadowolona, choć idea "bez ginekologa i badań kontrolnych co miesąc" troszke mnie martwi.dlatego jak tylko jestem w Polsce to odwiedzam mojego gina,tak kontrolnie :)
a jak to bylo (jest :)) z Tobą? :)

--

Pozdrawiam
Marta
http://www.suwaczki.com/tickers/zrz6tgf6iujvpviw.png
http://www.suwaczki.com/tickers/ztwz4dbbef2oanjm.png

9510 m-m Kobieta, 39 lat, Amsterdam,Holandia
Isia

Isia

m&m niestety opieka w Holandii,UK jest podobna.Ja pierwszą ciąże przechodziłam w Polsce i co miesiąc wizyta u gin i usg.Teraz w UK jest zupełnie inaczej.Na całą ciąże tylko 2usg(chyba,że położna stwierdzi,że jest potrzebne to może,ale nie musi skierować na 3),ani jednej wizyty u gin.Wizyty u położnej mam co 6-8tyg,a tam tylko ciśnienie,krew i posłuchanie serduszka maluszka.Na tym koniec.Dodam,że jest to Moja 2 ciąża i mam o 2wizyty u położnej mniej.Z powodu 1cesarki niby mam konsultacje co 8t u gin,ale tylko Mi mierzy brzuch i ogląda bliznę,a o badaniu nie ma nawet mowy.Dlatego tak jak Ty kiedy tylko jestem w Polsce od razu idę na rutynowe badania do gin.

--

http://www.suwaczki.com/tickers/mh06egz2hh0iw4ix.png
http://www.suwaczki.com/tickers/iv09uay3d0rr883i.png
http://www.suwaczki.com/tickers/zrz6j44j4rni465f.png

6169 isia Kobieta, 36 lat, Banbury-UK