9 miesięcy, ciąża

Lactulosum

~Mycha2019

~Mycha2019

Witam, jestem w 14 tygodniu ciazy.
Ostatnio bardzo meczyły mnie zaparcia, lekarka polecila syrop "lactulosum". Po sniadaniu wypiłam ok 12 ml, po 2 godzinach zaczelo dzialac ale bez rewelacji. Nastepnego dnia znowu wypiłam podobnie, ok 13 ml, tym razen efekt mialam juz po ok 30 min i po normalnym wypróżnieniu zaczely sie biegunki:/
Wie ktos jak dlugo bedzie działał ten syrop? Nigdzie nie moge znaleźć informacji kiedy jest wydalany i kiedy moga ustapic efekty uboczne.
Nie spodziewalam sie ich bo ulotka przewiduje min dawke dla osoby doroslej 15 ml a max 45.
Prosze o jakas informacje.

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~Zakochana

~Zakochana

Kilka dziewczyn w szpitalu leżąc to piło mając zaparcia przez kilka dni, ale żadna potem nie miała biegunki. Dziwne, że rozluźniło Ci w druga stronę, ale myślę że na drugi dzień po odstawieniu powinno ustąpić.