Skocz do zawartości
Forum

Styczniowe mamy 2020


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Karolina <3

Witam, jestem studentką dietetyki 3 roku i pisze pracę licencjacką na temat wybranych parametrów stylu życia i ich wpływu na płodność, będę ogromnie wdzięczna jeśli Panie, który były już w ciąży i są w wieku miedzy 20-40 lat poświęcą kilka minut na wypełnienie ankiety. Pozdrawiam i z góry dziękuję za poświęcony czas! 😚
🤗https://forms.gle/uXhX79vxrxXviRSA9

Odnośnik do komentarza

Bogumiła (13), Bogusława (13), Boguwola (28), Bohuwola (28), Czasława (12), Czesława (12), Dąbrówka (15), Dobiegniewa (30), Dobrawa (15), Dobrogniewa (30), Dobroniega (20), Dobrożyźń (20), Jarosława (21), Jerosława (21), Mieczysława (1), Milena (24), Miłochna (17), Miłosława (17), Mścisława (9), Pęcisława (25), Pęcława (25), Pęcsława (25), Pęsława (25), Rosława (17), Smysława (31), Sobiesława (21), Wielisława (29), Włodzimira (16), Włościsława (3), Wrocisława (23), Wrocsława (23), Zdziesława (3, 29), Zdzisława (3, 29), Żelisława (29)Bogumiła (13), Bogusława (13), Boguwola (28), Bohuwola (28), Czasława (12), Czesława (12), Dąbrówka (15), Dobiegniewa (30), Dobrawa (15), Dobrogniewa (30), Dobroniega (20), Dobrożyźń (20), Jarosława (21), Jerosława (21), Mieczysława (1), Milena (24), Miłochna (17), Miłosława (17), Mścisława (9), Pęcisława (25), Pęcława (25), Pęcsława (25), Pęsława (25), Rosława (17), Smysława (31), Sobiesława (21), Wielisława (29), Włodzimira (16), Włościsława (3), Wrocisława (23), Wrocsława (23), Zdziesława (3, 29), Zdzisława (3, 29), Żelisława (29)

Odnośnik do komentarza
Gość Zmartwiona

Hej.. nie wiem czy to odpowiednie forum ale czasem warto sie wygadac..

Wiec tak ostatnia miesiączka 21.01.2020