Skocz do zawartości
Forum

Listopadówki 2019


Rekomendowane odpowiedzi

Elena82.....no jak masz lekarza to chyba wie co robi ,ale nawet jak ktoś ma lekarza w szpitalu to nie słyszałam żeby się jakiś badań nie robiło.... ale nie wiem czemu cie nie skierowała nie znam się :)ale napewno będzie ok zawsze możesz zapytać jej czy potrzebujesz ,bądź czemu nie .Ja mam mieć drugie CC i powiedz jak to jest przy drugim gorzej to zniosłaś czy lepiej ?(wiem że każdy organizm jest inny, ale pytam, bo jestem ciekawa ).Masz już może termin CC ?

Odnośnik do komentarza

Katrinka92 no wlasnie ja tez panikowalam bo mam gbs dodatni a nie potrzebnie. Dzwonilam do lekarza i powiedzial ze to chodzi tylko o to ze podaja antybiotyk przy porodzie zeby dziecko sie nie zarazilo. A teraz nic mu nie grozi.

Moj maly jest baardzo aktywny w dzien, tak sie wierci ze sprawia to bol, tez sie zastanawialam czy to normalne ale w srode mam lekarza to zobaczymy.
Madzia sliczna dzidzia :))

Odnośnik do komentarza

Domi ja każdą cc przechodzilam inaczej. Za pierwszym razem to była dla mnie niespodzianka bo chciałam sn, no ale byłam za wąska, zrobili rentgen i na chłodno zdecydowali ze na drugi dzień cc (pojechalam na patologie ze skurczami i małym rozwarciem). Ogólnie wspomnienia mam pozytywne. Strach oczywiście, ale ból minimalny, bo faszerowali nas morfina (dosłownie czułam się nacpana). Jak tylko cos zabolalo to zastrzyk w dupsko i super. Ale to bylo 17 lat temu. Za drugim razem robili cc bo dziecko duże jak na moje możliwości (wody odeszły dwa dni przed planowanym cięciem) i wszystko było na gorąco. Strach dużo większy bo wiesz już co i jak. Po za to było zupełnie inaczej. Bardzo mnie bolała rana a przydział na przeciwbólowe zupełnie inny. Prosiłam żeby coś dali ale przepisy...i dziecko też dostalam po kilku godzinach na cały czas. I wyszlam na 3 dzień, a wtedy po 6. Nie wiem co mnie teraz czeka bo rodze w innym szpitalu. Mam się stawić w poniedziałek, a kiedy zrobia cc nie wiem

Odnośnik do komentarza