9 miesięcy, ciąża

Październikowe 2019

Odpowiedzi znajdują się poniżej

MadziaK83

MadziaK83

Queen chyba za duże zdjęcie bo nie pokazuje się, musisz zmniejszyć.
Dorota pięknie tam masz rzeczywiście :)
U nas mam nadzieję że jutro nie będzie padać bo muszę pomidory w grunt wsadzić, bo już się na oknie opierają takie wysokie.
Dziś też mnie wzięło na urządzenie i powiesilam cześć pomponow nad łóżeczko u Kamilka, no i tak się zsapalam bo parę razy na drabinę wyszłam z wkrętarka i potem z pomponami ze aż mąż pytał co mi ze tak dysze ciężko :D
Poza tym naogladalamcsie kochkowni pościelek no i zamiast wyprawkę kompletac to Filipkowi znów zamowilam haha na to jestem niepoprawna, ale nie mogę się oprzeć to wszystko jest takie pięknie :D w sumie dobrz że dziewczynki nie będę mieć bo byśmy z torbami poszli :D

--

https://www.suwaczki.com/tickers/zud3dqk3c4q16tbz.png
https://www.suwaczki.com/tickers/dqprj44jr7rdz2pr.png

52759 madziak83 Kobieta, 36 lat, Kraków
magda22

magda22

Dziewczyny, a też tak Was bolą pachwiny?
Jak psiknelam dzisiaj to aż zwalilo mnie z nóg.
Chociaż z tego co wiem to normalne i czytałam, że chyba w 16 tyg około mogą bóle pachwin się nasilac.

--

https://www.suwaczki.com/tickers/w57v9n7332l0hnte.png

60795 magda22 Kobieta, 20 lat, Białystok
Zaniepokojona 44445

Zaniepokojona 44445

Mam to samo jak kicham. Ginekolog mi powiedziała, że to ścięgna przy pachwinach i to normalne. Jedynie co to szybko przykucnac albo podkurczyc nogi.

--

https://www.suwaczki.com/tickers/rg5043r8sbb1mcey.png

63201 zaniepokojona-44445 Kobieta, 29 lat, Nl
MadziaK83

MadziaK83

Mnie nie bola, ale też słyszałam że to normalne, za to czasem jak za szybko się przekrece lub wstanę bo mnie w brzuchu zakluje, też jakieś ścięgna po bokach macicy. Aż sobie muszę usiąść na chwilę hehe.

--

https://www.suwaczki.com/tickers/zud3dqk3c4q16tbz.png
https://www.suwaczki.com/tickers/dqprj44jr7rdz2pr.png

52759 madziak83 Kobieta, 36 lat, Kraków
andiama

andiama

Hej kochane!:) cos ostatnio zaniedbuje to forum i rzadko sie odzywam, ale czytam was na bieżąco :) ale ten wyjazd mojego faceta, zapalenie oskrzeli i inne rzeczy zmusiły mnie do tego żebym posiedziala sama ze sobą i wziela sie w garść i wracam do was mam nadzieje ze juz do rozwiązania hehe:) tak w ogóle to kaszel mnie nadal męczy i nic na niego nie działa :-/ i jeszcze jedna rzecz mnie martwi i w sumie nie wiem czy to normalne czy nie, ale może pomożecie. Otóż od jakiś 2-3 dni bola mnie plecy na dole i brzuch tak pod wieczór ogólnie. Tydzień temu byłam na wizycie i wszystko ok. A ze sie naczytalam ze może to świadczyć o odklejającym sie łożysku i innych to glowa mnie tylko z tego boli hehe, a nie chce wyjść na panikare, choc pewnie i tak juz na taka wychodze

62803 andiama Kobieta, 28 lat, Nowy Sącz
natkka147

natkka147

Kaaaaśka japierdziu, ale robisz smaka!

Ja z moim wybrałam się na chińszczyznę, i mojemu małemu krasnoludkowi chyba smakowało, bo rusza się dzisiaj cały dzień hehe.

Pachwiny mnie bolą od czasu do czasu..

U nas deszcz od rana.. Podobno w weekend ma być ładnie:) dziewczyny jutro idę do fryzjera zrobić jakis fajny kolorek, i na pazurki :) polecacie jakieś fajny szampon do włosków?

--

https://www.suwaczki.com/tickers/3jgx9jcgh45butjj.png

61843 natkka147 Kobieta, 23 lata, Katwice