9 miesięcy, ciąża

Lipcówki 2019

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~Zakochana

~Zakochana

To i ja dołączam do grona rozpakowanych lipcowek. Niestety w wyniku komplikacji zakończyło się cc. Mam zdrowego synka ♡

Ewa S

Ewa S

Zakochana gratulacje ogromne z okazji narodzin synusia :)
Tobie dużo siły żeby nie bolało za bardzo :)

64866 ewa-s Kobieta, 35 lat, Gorzów Wielkopolski
Ewa S

Ewa S

Zakochana napisz jak gdzie o której i ile wazyl maluszek :)

64866 ewa-s Kobieta, 35 lat, Gorzów Wielkopolski
Anima0987

Anima0987

Heej my wkoncu tez juz razem. 22.lipca 20.57. 3450 waga i 54cm.. Spora jak na mnie Niestety na sam koniec niunia sie zaklinowala i kleszcze poszly w ruch... Gdyby nie szybka akcja lekarza niewiem jakby sie to skończyło. Teraz wszystko dobrze, nikt by nie pomyślał ze takie przygody byly. Pozdrawiwmy lipcowki!!;*

63507 anima0987 Kobieta, 26 lat, Warmińsko-mazurskie
~Zakochana

~Zakochana

Jak się macie dziewczyny i wasze maluszki? U nas różnie, ale ogólnie jest dobrze. Ja padam że zmęczenia. Synek rośnie dobrze, tylko mamy trochę problem z kolkami, ale podobno chłopcy tak mają. Ewa jak się czujesz po cc? Ty miałaś trochę wcześniej to powiedz czy czujesz jeszcze jakiś ból w miejscu rany?

Ewa S

Ewa S

Zakochana bol w miejscu rany czulam nie cale 7 tygodni. Wyjatkowo dlugo. Mam wrazenie ze po pierwszych 2 cieciach bylo krocej.
Bylam na kontroli na 6 tygodni i wszystko dobrze sie zagoilo, macica wrocila do swoich rozmiarow, ale przy badaniu w miejscu gdzie sie blizna rozeszla przy cieciu czulam dyakomfort.
Teraz kiedy juz duzo chodzimy na spacery duzo biegamy po domu z dzieckiem na reku

64866 ewa-s Kobieta, 35 lat, Gorzów Wielkopolski
Ewa S

Ewa S

Zakochana bol w miejscu rany czulam nie cale 7 tygodni. Wyjatkowo dlugo. Mam wrazenie ze po pierwszych 2 cieciach bylo krocej. 
Bylam na kontroli na 6 tygodni i wszystko dobrze sie zagoilo, macica wrocila do swoich rozmiarow, ale przy badaniu w miejscu gdzie sie blizna rozeszla przy cieciu czulam dyskomfort. 
Teraz kiedy juz duzo chodzimy na spacery duzo biegamy po domu z dzieckiem na reku jest bardzo dobrze

64866 ewa-s Kobieta, 35 lat, Gorzów Wielkopolski
Anima0987

Anima0987

My mamy problem z zaparciami i gazami. Jesteśmy na mm to stad klopoty albo to i kolki. Codzień od 2 dni od 17 do 19 marudzenie i placz. :p. Widać ze jest spiaca ale spac nie chce tylko krzyczec :D. Ogolnie jest ok. :)

63507 anima0987 Kobieta, 26 lat, Warmińsko-mazurskie