Skocz do zawartości
Forum

Lipcówki 2019


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Oluszek7

Hej, a propos zachcianek u mnie w tym tygodniu kroluja owoce jabłko, banan, kiwi. I od kilku dni za mną chodzi wołowina po tajsku, albo chociaż coś innego też azjatyckiego, mimo że przed ciążą nieprzepadalam za tym... Ach te hormony.... :)

Odnośnik do komentarza

Jestem po wizycie u lekarza prywatnego, pełna kultura, usg podczas którego lekarz opowiadał co widzi podczas badania. Słyszałam też serduszko :) ogólnie jestem zadowolona i spokojna bo mam w końcu dobrego lekarza prowadzącego :)

Odnośnik do komentarza

Lenka dobry lekarz to podstawa w ciąży cieszę się że wszystko jest dobrze oby tak dalej ... Martus ja czasem jem makrele w sosie pomidorowym bo tylko ją lubię albo tzw. Sledzika na raz z pudełeczka. Jeśli masz ochotę to zjedz...Ciąża to nie choroba trzeba jeść to co można i na co ochota przychodzi oczywiście zdrowa żywność musi być ale zgrzeszyc możemy. Np ja dziś zjadlam kanapkę z pasztetowa swojska. A i chodzi za mną kaszanka :-)))

Odnośnik do komentarza

Ja dzisiaj długo, długo szukałam swojego smaku. Zaczęłam od bigosu, potem śledzik, ale okazał się niedobry, wątróbka - średnia, kawałek ciasta - to był błąd, myślałam, ze jednak będę wymiotowac. Później spróbowałam wypić kawę... jeszcze większy błąd... Skończyło się na próbie zjedzenia kebaba - nie udało się. W końcu popiłam szknaleczka coli. Mam ochote na tyle rzeczy, a potem okazuje się, ze nie jestem w stanie nic zjeść...

Odnośnik do komentarza
Gość Natalia 89

Fekete, czekam jutro na dobre wieści :)

Ja zjadłam dziś śniadanie o 12, dwie miski zalewajki bo nie miałam apetytu od rana.

Powoli pojawiają się na portalu pacjenta moje wyniki krwi. Glukoza ok bo 83 a morfologia tak sobie bo erytrocyty i hematokryt poniżej normy. Ciekawe co powie lekarz. Wasza morfologia jest ok?

Odnośnik do komentarza