Skocz do zawartości
Forum

Wrześniowe 2018


Silvara

Rekomendowane odpowiedzi

To ja na prawdę jestem zielona w temacie szczepień. Chociaż tak idzie to taśmowo. Nawet kłócę się z pielęgniarką z mojej przychodni bo już o 2 tygodnie przesiałam szczepienie. Ciągle słyszę że katar nie jest przeciwwskazaniem ale ja się uparłam i powiedziałam że dopóki nosek nie będzie czysty to nie przyjdę. Tak mam gdzieś zakodowane że dziecko ma być zupełnie zdrowe.
Kamka tak wyeliminowałam nabiał i jest niebo A ziemia. Od wczoraj podaję młodej dicoflor dziś zjadłam plasterek żółtego sera i poczekam na efekty.
U mnie na zadupiu nie ma nawet w biedrze produktów bez laktozy. Pytałam ekspedientki to powiedziała że te produkty nie są w stałym asortymencie;/

Odnośnik do komentarza

I w ogóle zapomniałam wyrazić zachwyt nad dzieciaczkami :)))
Bacchi, Kubuś prześliczny chłopczyk i wygląda tak "dorosło" :****♡♡♡♡♡
Kamka A Kaziu pięknie trzyma główkę A jak pokazałam mojemu młodemu zdjęcie to on mówi to moja siostrzyczka? ;))))
Prześliczny chłopczyk:***♡♡♡♡♡

Odnośnik do komentarza