Skocz do zawartości
Forum

Proszę o pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Jestem w ciąży w 9 tydzień. To jest moja druga ciąża. Niestety w pierwszej poroniłam :( To była wczesna ciąża więc nie wiadomo w którym tygodniu byłam. Jestem pod kontrolą Lekarza. 03.10.2017 byłam na wizycie u Niego. I słyszałam bicie serduszka. Piękne uczucie.
Kazał mi zrobić kilka badań i przyjść do niego z nimi w piątek 13.10. :(
Okazało się że ciąża już nie rozwija się prawidłowo :( Lekarz stwierdził brak bicia serduszka. I niestety Mnie bardzo zmartwil. Kazał mi przyjść w poniedziałek na czczo do szpitala. Jeśli inny Lekarz stwierdzi to samo to zostaje i dają mi leki na poronienie :( :( :(
To jakaś masakra. Boję się nie chcę stracić mojego dziecka po raz drugi :(
Moje pytanie takie.
Czy któraś miała taki przypadek i proszę o pomoc. Dziękuję

Odnośnik do komentarza

Bardzo mi przykro. Proponuje Ci byś poprosiła o badanie materiału genetycznego. Jak trzeba to odpłatnie. Gdyż oni zajmują się problemem dopiero po 3 stracie. Jak już będzie po wszystkim dobrze by było zrobić wszelkie badania. Tsh progesteron na obecność pasożytów oraz wirusów. Możesz mieć np chlamydioze itp badania. By odnaleźć przyczynę poronien i potem starać się o kolejne dzieciątko.

Odnośnik do komentarza

Bardzo mi przykro. Niestety wiem przez co przechodzisz. Ja ronilam 3 razy. 12,19 i 11 tc. Po drugiej stracie mieliśmy dużo badań plus badania genetyczne. Wszystkie badania genetyczne mamy z mężem dobre. Jestem teraz w 4 c obecnie 27 tc. Mam mnóstwo lekow zalecanych profilaktycznie ale działają cuda. Życzę Ci byś też tego doświadczyła. Smutek i żal pozostanie zawsze ale wychodzę z założenia że nie można się poddawać.

Odnośnik do komentarza