9 miesięcy, ciąża

Czerwcowe maluszki 2018

~Szczesliwa mama2016

~Szczesliwa mama2016

Witam czy sa juz jakies mamy czerwcowe? Ja rodzilam 2 lata temu w czerwcu i teraz termin tez bede miala na czerwiec :)

Odpowiedzi znajdują się poniżej

Happy89

Happy89

Witam :) melduje się, dwie kreski zobaczyłam w zeszłym tygodniu, kalkulatory pokazują termin porodu na początek czerwca :) mam nadzieję, że szczęśliwie dotrwamy do końca :) też mam w domu dwuletnią pociechę, z lipca 2015.

57170 happy89 Kobieta, 28 lat, śląskie
~Szczesliwa mama2016

~Szczesliwa mama2016

Ja jestem tak pozytywnie zaskoczona ;)) Bo nadal karmię piersią i udało nam sie :) Kiedy masz wizytę u lekarza? Ja mam 12 października :) Z moich obliczen wynika ze kolo 8 czerwca, a corcie urodzilam 16.06.2016 wiec termin zbliżony :) Czekamy na kolejne mamuski ;D

Happy89

Happy89

Wow, podziwiam że udało Ci się tak długo karmić! Hihi też mam wizytę 12go, ciekawe czy już usłyszymy małe serduszka :)

57170 happy89 Kobieta, 28 lat, śląskie
~Szczesliwa mama2016

~Szczesliwa mama2016

Oj moze byc ciut za wczesnie ale zobaczymy :) No wlasnie chciałam karmic tylko 6 miesiecy a teraz karmię do chwili obecnej i zal mi ja odstawić ale musze to zrobic zeby pozniej nie byla zazdrosna ze odstawie ja pod koniec ciazy i drugi dzidzius bedzie jadł a ona nie a teraz moze zapomni ;)

Vickusia

Vickusia

Witajcie, chciałabym tak nieśmiało do Was dołączyć, ale testuję dopiero za 4 dni. Mam nadzieję, że się udało i w czerwcu ponownie zostanę Mamusią małego Szkraba :-) mam już jedną córeczkę z maja 2015. Pozdrawiam wszystkie przyszłe czerwcowe Mamusie :-)

57180 vickusia Kobieta, 33 lata, Lubin
~Szczesliwa mama2016

~Szczesliwa mama2016

Mamy nadzieję ze sie udalo :))) Daj znac :) Czekamy na info ;)

natalunia_89

natalunia_89

Ucięło post :-/ Witam wszystkie mamusie, dołączam i ja :-) Termin na 06/06, mam już jedną córeczkę z marca 2016 :-) Wizyta u lekarza 9, już nie mogę się doczekać!

57138 natalunia-89 Kobieta, 28 lat, Poznań
Happy89

Happy89

Dziewczyny, a macie już jakieś objawy? W pierwszej ciąży mdłości, wymioty i wszystko co najgorsze męczyły mnie od samego początku a teraz zupełny spokój! Ok, jestem senna i mam tkliwe piersi ale nic poza tym. Nie powiem, cieszyłabym się gdyby tak zostało :p

57170 happy89 Kobieta, 28 lat, śląskie
Żanetka88

Żanetka88 wpis edytowany

Witajcie!!
Prawdopodobnie też będę czerwcową mamusią. 01/10 zrobiłam pierwszy test-pozytywny, wczoraj kolejny- pozytywny. Dzisiaj zrobiłam betę. Do lekarza idę 19/10:) w domu córeczka z września 2015.
Trzymam kciuki za nas wszystkie:)

57183 zanetka88 Kobieta, 29 lat, Zawiercie