9 miesięcy, ciąża

Ginekologia

Blondynaa

Blondynaa

Cześć
Wzięłam ellaone w 21 dniu cyklu czy może mi się spóźniać okres , czy szansa ma ciąże ?

55607 blondynaa Kobieta, 20 lat, Warszawa

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~Kika.vtf

~Kika.vtf

Tak. Moze sie spoznic lub nie pojawic. I owszem moze tabletka tez nie za dzialac. Jesli np byly jakies nie prawidlowosci w jej przyjeciu. Np. Biegunka po spozyciu. Wymioty. Alkochol. Przyjomwanie lekow obnizajacych jej skutecznosc. Do tego czym pozniej zazyta od stosunku tym wieksze szanse ze nie za dziala. Ogolnie rzecz biorac ta tabletka jest skuteczna ale zdazaja sie przypadki ze nie dziala. Moze po niej nie byc okresu wiec tym prosze sie nie martwic. W 21 dc. Byla pani juz zapewne po owulacji. Jesli stosunek byl tez 21 dc nie ma szans na ciaze. Jesli jednak byl w okolicy 14dc. A tabletka zostala przyjeta dopiero 21 dc to moglo dojsc do zaplodnienia. Tabletka powinna nie odpuscic do zagniezdzenia zarodka. Ale to nastepuje w okolicy 21dc. Wiec jesli zostala przyjela za pozno to jest szansa na ciaze

Blondynaa

Blondynaa

Stosunek był w 17dc . Był bez prezerwatywy ale wytrysk był na zewnątrz

55607 blondynaa Kobieta, 20 lat, Warszawa
~Kika.vtf

~Kika.vtf

Teoretycznie nie powinno byc owulacji. Ani wgl zaplodnienia. Bo do tego jest potrzebne nasienie. Wiec w 99% nie jest pani w ciazy. Noi tabletka zostala zazyta w okreslonym czasie czyli do 5 dni. Jesli nie ma miesiaczki jest to spowodowane jej za zyciem. Konkretnie przez hormony. Mam nadzieje ze po moglam. Zawsze 14 dni po zdazeniu mozna zrobic test ciazowy dla pewnosci. Napewno bedzie wiarygodny w tym przypadku.