Skocz do zawartości
Forum

Grudniowe mamusie 2017


Aneta24

Rekomendowane odpowiedzi

JustynaEm niewiele wiem o przebiegu ciazy blizniaczej, ale mysle ze obecnosc dwoch pecherzykow jak najbardziej moze swiadczyc o tym, chociaz jednego wlasciwie tez, bo o ile sie nie myle to przy blizniakach jednojajowych jest jeden pecherzyk? Ale wiem ze bardzo wysoki poziom betahcg moze wskazywac na ciaze blizniacza. Nie wiem natomiast kiedy oficjalnie lekarz to stwierdza, byc moze kiedy juz sa dwa serduszka.
Jamama trzymaj sie!

http://www.suwaczki.com/tickers/43ktjw4zty66dgng.png

Odnośnik do komentarza

To i ja dam się bardziej poznac;)
Mam 29 lat jestem ze Szczecina. Od roku mężatka. Mam 4 letnia córkę. Pol roku temu w 10tym tyg straciłam Fasolkę ale teraz jestem dobrej myśli, że wszystko będzie dobrze. Z wykształcenia jestem inspektor em bhp tym też zajmuje się zawodowo, dodatkowo jestem menagerem restauracji. Obecnie trwa 7tydzien w środę mam wizytę ( trzymajcie kciuki) bo stres juz mnie dopada ogromny;/ termin mam na 2.grudnia

Odnośnik do komentarza

Jamama - trzymaj się kochana! pamiętaj, że prędzej czy później złe rzeczy są nam wynagradzane w życiu! wierze w to głęboko, że jeszcze dużo dobrego Cie czeka. najwazniejsze to się nie poddawać:) buziaki

to i ja coś powiem o sobie: Julka, 28lat, Gdańsk :) ciąża nr 2, Kacperek już ma prawie dwa latka i rośnie jak na drożdzach :)

rodzę z Prenalen

Odnośnik do komentarza

Fajnie ze każda coś o sobie pisze.
reNiferr będzie ok. Trzeba myśleć pozytywnie. Ja wcześniej nie pisałam ale w 2006 roku straciliśmy córeczkę w 27t.c był koszmar w drugiej ciąży o niczym innym nie myślałam tylko by dotrwac forum 26/27 t.c wtedy poszłam na dwa tyg do szpitala na obserwację tak panicznie bałam się tego czasu. Nie cieszyłem się ta ciąża tylko cały czas bałam to był błąd.