Skocz do zawartości
Forum

Grudniowe mamusie 2017


Aneta24

Rekomendowane odpowiedzi

Hej kochane, słuchajcie tu widziałam przed chwilka ze dziewczyny z Warszawy sie odnalazły na forum, moze byśmy troche opowiedziały o sobie ( oczywiście te które maja na to ochotę :))
Ja jestem Marta, mam 24 lata, od 8 miesięcy mężatka, pracuje w biurze PCK oraz w grupie ratownictwa (wolontariat)
Jestem w Ostródy (Mazury), to moja pierwsza ciąża, termin mam 13grudnia

Odnośnik do komentarza

To teraz ja :D
Mam na imie Justyna pochodze z okolic Zielonej Gory, mam 32 lata, od dwoch lat mezatka, jest to moja druga ciaza, syn z poprzedniego zwiazku ma 14 lat i jest wspanialam chlopcem choc bylo mi bardzo trudno go wychowywac w tak mlodym wieku i na dodatek samotnie, ale to juz bylo. Z zawodu jestem glowna ksiegowa, obecnie koncze studia II stopnia na kierunku ekonomia. Od pazdziernika 2016 rozpoczelismy starania o dzidzie a od listopada zamieszkalismy w naszym domku :). Przez te pol roku udzielalam sie tu na forum "czekajac na dwie kreseczki". Uuu jak sie rozpisalam ;)

https://www.suwaczki.com/tickers/f2wl3e5eni6rp8pj.png

Odnośnik do komentarza

To i ja kilka slow o sobie napisze. Jestem Kasia, mam 29 lat i mieszkam w okolicach Krakowa, z wyksztalcenia ogrodnik, obecnie na urlopie wychowawczym. Od 2013 roku mezatka, a w 2015 na swiat przyszedl moj syn Bartlomiej. Teraz jakims cudem udalo nam sie zajsc w ciaze juz w pierwszym cylku, co mnie mocno zaskoczylo i dlugo nie docieralo do mnie ze jestem juz w ciazy (o synka staralismy sie 5 miesiecy).
Jeszcze nie bylam u lekarza, ale wizyta w ten czwartek, wszystko sie okaze bo to juz bedzie skonczone 7 tygodni.

Sowianka czyzby blizniaki? :)

http://www.suwaczki.com/tickers/43ktjw4zty66dgng.png

Odnośnik do komentarza
Gość PrzyszlaMama90