Skocz do zawartości
Forum

Wasze szyjki w 27-28 tygodniu ciąży


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Kobietki:)
Po wczorajszym USG jestem totalnie zdezorientowana i bardzo się boję o mojego skarba. Lekarka na moje życzenie, ale z wielką łachą (tak na marginesie była to straszna sucz!!!)podała wymiary mojej szyjki, czyli 2,8-3,1 cm w zależności od nacisku. Kazała tylko leżeć i straszyła przedwczesnym porodem.Leżę praktycznie od początku ciąży więc nie jest to dla mnie żadna nowość. Pytam się tylko co dalej. Czy powinnam skontaktować się z jakimś szpitalem...Niestety mój lekarz prowadzący nie mierzy szyjki, stwierdził, że zrobi to dopiero przed porodem. O zmianie nie ma mowy tym bardziej,że jestem leżąca a większość lekarzy jest oddalona od mojej mieściny o ok. 40km, a też nie masz gwarancji na kogo natrafisz.
Proszę o Wasze opinie, jak u Was wyglądała sprawa szyjki w podobnych tygodniach i czy któraś z jej powodu musiała udać się do szpitala?Dodam tylko, że moja szyjki przed 7 tygodniami miała ok. 4 cm. Pozdrav:)

Odnośnik do komentarza

hej:) Najchętniej to tę lekarkę bym w dupę kopnęła! Jak pracuje z łaski to niech zawód zmieni! Musisz się kochana pilnować, z tego co mi wiadomo mogłabyś dostać jakieś leki rozkurczowe i wiem ze zakładają coś w rodzaju szwów do 32 tygodnia ciąży lub 33. Na tym etapie ciązy którym jesteś moja szyjka miała 2,5 cm lekarz kazał mi uważać lecz na spokojnie. Każda z nas jest inna i dużo też zależy od wielkości maluszka, u mnie co wizytę ta szyjka sie lekko skracała od ok 30 tygodnia pękła. Jestem juz w 36 i moja szyjka sie zatrzymała na 23. Na początku było niebezpiecznie a teraz jak na złośc w miejscu stoi:) Także trzymam kciuki i oszczędzaj się ile możesz! Pozdrawiam:)

http://www.suwaczki.com/tickers/3jvzp07wogzgl6oq.png]Tekst linka[/url]

Odnośnik do komentarza

aniolmag