Skocz do zawartości
Forum

Jak to jest z kartą ciąży?


Rekomendowane odpowiedzi

Ja też nie mam jeszcze założonej karty ciąży, będę miała pewnie za jakieś 2 tyg na wizycie. Ale jestem już na zwolnieniu, miałam robioną i betę i 2x usg i dostałam recepty na luteinę, więc nie wydaje mi się, żeby pomimo założenia karty ciąży w późniejszym terminie ktoś uznał, że nie jestem pod opieką lekarza...

http://www.suwaczki.com/tickers/eikt3e3kqv8qzwuf.png

Odnośnik do komentarza

Chyba aż tak to się nie zmieniło odkąd sama składała wniosek o becikowe-u mnie nie chcieli karty ciąży (jej kopii itp),tylko wypełniony dokument ; miał być od lekarza /położnej i były tam moje dane rzecz jasna oraz miejsce na wpisanie dat: po jednej dacie wizyty na każdy trymestr ciąży. Jakoś inaczej teraz macie czy jeszcze nie wiecie i tym się martwicie??

https://www.suwaczki.com/tickers/qb3c3e5ewahdy8r5.png

Odnośnik do komentarza

Ola , u mnie tak samo po I ciąży.Dostalam zaswiadczenie z przychodni że prowadziłam ciążę przed 10 tygodniem.Karta ciąży jest TYLKO dla was i lekarza.Sa tam nasze dane i żaden urzednik nie ma prawa tego czytac.Tam są tylko dane medyczne, czyli osobiste i tzw wrażliwe dotyczące naszej osoby. Załóżmy ze ktoras mama ma HIV , bo ten wynik wpisuje sie w kartę i panie z Gopsu czy Mopsu to zobaczą....wyobrażacie sobie konsekwencję dla owej kobiety ujawnienia takiej informacji szczególnie jeśli to mala społeczność ? Na zdrowy rozum chyba to jest jasne .

Odnośnik do komentarza
Gość karolina360

Ja jestem w 27 tygodniu ciąży i karty mi nie założono. Byłam u ginekologa raz, a ze jestem po operacji serca odsyłają mnie do szpitali, bo on sie nie podejmie prowadzenia ciazy. Ostatnio lezalam w dobrym szpitalu, gdzie wreszcie zrobiono mi wszystkie potrzebne badania, ale kartę podobno powinien założyć ginekolog i nie wiem za bardzo co robić

Odnośnik do komentarza