Skocz do zawartości
Forum

Internetowy dziennik szkolny


Rekomendowane odpowiedzi

Witam .
W internecie natrafiłam na coś takiego jak internetowy dziennik szkolny, wygląda nieźle: Internetowy dziennik szkolny
"Internetowy dziennik szkolny dexter to bezpłatne narzędzie zarówno dla pojedynczych nauczycieli jak i całych szkół. Umożliwia prowadzenie dziennika szkolnego i udostępnianie ocen uczniów rodzicom przez internet"

Myślę że coś takiego ułatwiłoby naszą komunikację z nauczycielami...

Co o nim sądzicie? Może warto namówić nauczycieli na wprowadzeni takiego urządzenia do szkół naszych dzieci...

Pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza

Ja jestem nauczycielką i u nas w szkole taki dziennik prowadzony jest obligatoryjnie. Rodzice godzinę po otrzymaniu oceny mają ją na monitorach a w razie nieobecności mają jak na dłoni każdy dzień. Przy ocenach jest informacja: kto wystawił, za co, na której lekcji. Odnotowywane są spóźnienia, nieprzygotowania czyli wszystko to, co w prawdziwym dzienniku... super sprawa, polecam

http://www.suwaczek.pl/cache/545ce0df7a.png
http://www.suwaczek.pl/cache/4eb0aee931.png
+28 kwietnia 2008 Julcia wróciła do Nieba:Aniołek:

Odnośnik do komentarza

ooo a to nowosc jakas, u mnie nie slyszalam zeby to bylo, chociaz dowiem sie we wrzesniu, ale wiem ze jest na stronie mozliwosc logowania, moze tam cos jest, nie wiem bo nie mam tam poki co dostępu.

ale bardzo fajna sprawa.
Owszem rozmowa z nauczycielem TAK, ale takie cos jest super bo jak rozumiem pokazuje wszystko na bieżąco tak? czyli w sumie dobre narzedzie do walki z wagarami bo jak sie nie pojawi w szkole to z reguly troche trwa zanim sie rodzic dowie.
Tylko z drugiej strony to taki BigBrother, "permanentna inwigilacja" jak to w Seksmisji było ;)

Odnośnik do komentarza