Skocz do zawartości
Forum

Bezpieczeństwo w sieci


Rekomendowane odpowiedzi

Od 1 lutego rodzice przeglądający ubranka w sklepach Coccodrillo trafią na specjalną zawieszkę z prawdziwymi dziecięcymi majtkami, pod które próbuje sięgnąć internetowa łapa. Kampanię, której celem jest zwrócenie uwagi rodziców na problem bezpieczeństwa dzieci w Internecie oraz na kwestię odpowiedzialności rodziców za ich wychowanie, prowadzi Fundacja Dzieci Niczyje. Zawieszki pojawią się w 150 sklepach na terenie całego kraju.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...