Skocz do zawartości
Forum

Mamy nauczycielki a własne dziecko


Ulla

Rekomendowane odpowiedzi

Moje kochane mamusie, głównie kieruję pytanie do mam z wykształceniem pedagogicznym. Jak wyglądało i nadal wygląda wasze podejście do swojego dziecka, kiedy zachowanie własnego dziecka nie jest najlepsze. Kiedy otrzymujecie informację z placówek opiekuńczych o złym zachowaniu swojego dziecka. Jak sobie z tym radzicie? Pytam bo sama jestem pedagogiem i nierzadko wymaga się ode mnie więcej niż od mam bez wykształcenia pedagogicznego. Czy tylko ja mam takie wrażenie czy wy także.

http://www.suwaczki.com/tickers/w5wq3e5en5kuzrs6.png

http://www.suwaczki.com/tickers/3jvz3e5eqgubclqa.png

Odnośnik do komentarza

Ula też jestem z wykształcenia nauczycielem, ale nie pracuję w tym zawodzie...chodziłam do klasy z dziećmi nauczycieli i w sumie, to zawsze byli lepiej traktowani niż reszta klasy, a w liceum ponad połowa mojej klasy miała rodziców nauczycieli i w ogóle pierszeństwo w dostaniu się do mojej klasy miały dzieci nauczycieli...nie za bardzo to rozumiałam, ale ogólnie mój wiosek jest taki, że dzici nauczycieli traktuje się inaczej i inaczej traktuje się pewnie samych rodziców...

Odnośnik do komentarza

Marg muszę sie z tobą zgodzić zawsze dzieci nauczycieli są lepiej traktowani niż pozostali uczniowie chociaż ja osobiście nie pochwalam takiego czegoś a już w mniejszych szkołach to jest z tym masakra może po prostu w takim miejscu gdzie wszyscy się dobrze znają jest to bardziej widoczne w dużej placówce jest to łatwiej tuszować znam takie przypadki z własnego życia ale pocieszające jest to że dzieci traktowane lepiej powiem nawet faworyzowane kiedyś zmienią szkołę pójdą do nowego gimnazjum czy liceum i tam już nie będzie tak wesoło wszystko to w przyszłości obróci się przeciw tym dzieciom w zasadzie to poniosą karę za winy i nieodpowiednie zachowanie dorosłych.