Skocz do zawartości
Forum

Gry komputerowe


Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,
ja tez lubie tego typu gierki - z wyjatkiem Wiedzmina grywalam w to co Ty. Ale większy sentyment czuje do tych nieco starszych... z okresu mojej młodości :Oczko:

Moja ulubiona to od wieeeeeelu wieeeeeelu lat Heroas of Might and Magic 3. Bez dwóch zdań. No i chętnie powracam do klasyki Sierry - Cesarz Narodziny Państw Środka, Zeus Pan Olimpu ( łezka się kręci na wspomnienie Faraona czy pierwszego Cesara - szkoda że nie chcą odpalić się pod Vista :-( ).

Aaa, i dodam jeszcze Baldurs Gate 2 do listy!

Odnośnik do komentarza

To ja też napiszę....

Grywam jak mam czas ale wiadomo jak gry zjadają czas?!

Gram w simsy juz chyba od 6 lat... hehehe :sofunny:
tyle że zaczynałam od tych starych simsów... a teraz mam już numer 2... z wszystkimi dodatkami :P nie chwaląc się :D:D

apropo simów... słyszałam na oficjalnej stronie że w następnym roku doczekamy się The Sims 3!!!

Ogólnie lubię wszystkie gry które są typu symulacja. Jak RollerCoaster.
A tak że strategie... jak ktos powiedział Settlers... ohhhh ...

No i oczywiście jestem fanką MARIO :D:D:D:D

Odnośnik do komentarza

SuzyMummy
To ja też napiszę....

Grywam jak mam czas ale wiadomo jak gry zjadają czas?!

Gram w simsy juz chyba od 6 lat... hehehe :sofunny:
tyle że zaczynałam od tych starych simsów... a teraz mam już numer 2... z wszystkimi dodatkami :P nie chwaląc się :D:D

apropo simów... słyszałam na oficjalnej stronie że w następnym roku doczekamy się The Sims 3!!!

Ogólnie lubię wszystkie gry które są typu symulacja. Jak RollerCoaster.
A tak że strategie... jak ktos powiedział Settlers... ohhhh ...

No i oczywiście jestem fanką MARIO :D:D:D:D

witam,witam...ja też zaczynałam od tych starych simsów,a potem jak mnie wciagnęły simsy2,to musiałam tak jak Ty dokupić każdy dodatek,teraz czekam na dodatek z IKEA,który wychodzi w przyszłym tygodniu:D:D:D