Dziś pytanie - dziś odpowiedź

Dziecięce menu w restauracji

adriana8899

adriana8899

Hej dziewczynki.
Szukam pomysłów na menu dla dziecka w restauracji. Coś co byłoby szybkie w przygotowaniu i można to podać w ładny, zachęcający sposób.
Coś typu myszka z jajka, biedronka z pomidora... Ale nie tylko. Coś co nadałoby się na obiad. Wy jecie pizze a Wasze dziecko??
Macie coś takiego?

2274 adriana8899 Kobieta, 15 lat, khj
adriana8899

adriana8899

Zapisałam sobie te pomysły. :)
Kochanie chodzi o plan rozwojowy dla knajpki w której pracuje mój mąż i w której ja chcę pracować. Żeby zainteresować tym miejscem nowych klientów.
Co prawda jest tam krzesełko jedno do karmienia i stolik z zabawkami ale nic poza tym. Trzeba włożyć niezbyt wielki nakład finansowy i jednocześnie uatrakcyjnić miejsce. Poszłam w tym kierunku bo w Kostrzynie nie ma tak naprawdę knajpki przyjaznej rodzicom.
Pomyślałam o przewijaku naściennym, sztućce, kubeczki i talerzyki dla dzieci, kącik dla mam karmiących piersią, dziecięcym menu.
Czego Wam jeszcze brakowałoby w takim miejscu??

2274 adriana8899 Kobieta, 15 lat, khj
Kinqa

Kinqa

Adriana szczerze mowiac wszystko juz zrobilas na moj gust - menu dla dzieci, przewijak, miejsce dla mam karmiacych piersia... a moze lepiej kacik jakis dla dzieci?
sama nie wiem

szukam jeszcze pomyslow na dania dla dzieci :D

--

http://www.suwaczki.com/tickers/dqprroeqtjy1ztqb.png

http://www.suwaczki.com/tickers/dhi43e3k4u27zg55.png

6036 kinqa Kobieta, 23 lata, London UK
~patrycja`81

~patrycja`81

adriana8899
Coś typu myszka z jajka, biedronka z pomidora... Ale nie tylko. Coś co nadałoby się na obiad. Wy jecie pizze a Wasze dziecko??
Macie coś takiego?


-dla najmlodszych wystarczy mleko mamy lub modyfikowane-to wiadomo;)

-dla nieco starszych" sloikowych"-mozliwosc podgrzania ew.mozliwosc zakupu sloika bo sie rodzicowi zapomnialo;)

-dla jedzacych juz dzieci-cos zdrowego i "doroslego"
niekoniecznie "wydziwianego"-ja najczesciej dla corki biore to co najczesciej je w domu-bo mam pewnosc ze zje;)

noi deser-niekoniecznie slodki;)






o rodzicach "wozkowych" tez mozna pomyslec-albo "parking dla wozkow" jesli macie na tyle miejsca albo "luzno miedzy stolikami":wink:



kacik dla zabaw-super pomysl-jesli tylko macie miejsca na tyle zeby wygospodarowac-
czasem jest tak ze mamy chca sobie spokojnie napic kawy,a dzieci najedzone sie juz nudza-a zabawki-klocki kilka ksiazek.moze cos do rysowania-a pozniej np takie prace dziecie zawiescic na scianie w "kaciku dla zabawy"



przewijak i krzeselko do jedzenia-wskazane;)

Kinqa

Kinqa

no patrycja wpadla na dobry pomysl, z tymi rysunkami, zeby wywieszac pozniej :yes:
ja nie wpadlam na taki pomysl, choc widzialam pelno takich miejsc :lol: :D

--

http://www.suwaczki.com/tickers/dqprroeqtjy1ztqb.png

http://www.suwaczki.com/tickers/dhi43e3k4u27zg55.png

6036 kinqa Kobieta, 23 lata, London UK
adriana8899

adriana8899

Dziękuję za pomysły. :D
Muszę usiąść i zrobić szczegółowy projekt. :)
Dostałam tą pracę-co prawda do grudnia, ale to nic. W sobotę pracuję z szefową i chcę z nią porozmawiać na ten temat. :)
Na wózki znajdzie się miejsce-co prawda na dworze, ale jak się zrobi daszek to chyba będzie ok, co??

2274 adriana8899 Kobieta, 15 lat, khj
adriana8899

adriana8899

Myślę że tak do 5lat?
Bo starsze dzieciaczki to chętnie wszystko zjedzą.

2274 adriana8899 Kobieta, 15 lat, khj