Skocz do zawartości
Forum

Konflikt serologiczny a druga ciąża


Gość mama B

Rekomendowane odpowiedzi

witam. mam pytanie odnosnie konfliktu serologicznego otóż Ja mam krew minusową a mój mąż dodatnia pierwszego synka urodziłam z krwią dodatnia do tego w 2 dobie życia stwierdzono u niego żółtaczke po czym 8 dób leżał pod lampami (fototerapia) . czy sa jakies mamy które tez miały podobną sytuacje i sa w ciąży po raz drugi lub już maja drugiego dzidziusia,jak wygląda bądz wyglądała opieka gdy byłyscie w ciąży.dodam jeszcze ze dostalam zastrzyk po porodzie z imunoglobulina.

Odnośnik do komentarza

Hej.
Ja mam też krew minusową a mąż dodatnią. Po pierwszym porodzie dostałam zastrzyk bo córa miała +. W drugiej ciąży robiłam chyba ze 3 razy badanie na przeciwciała ale było ok - po drugim porodzie też zastrzyk bo też córka miała +. Teraz jestem w 3 ciąży i lekarz zlecał mi badanie na przeciwciała tylko raz na początku- jeśli nie było w międzyczasie krwawień i poronienia między ciążami nie ma powodów do niepokoju.

Jeśli też nie miałaś poronienia między tymi ciążami to zastrzyk jest wystarczającym zabezpieczeniem.

Powiem Ci, że ja osobiście tym się w ogóle nie martwiłam :)

http://www.suwaczki.com/tickers/ex2b82c3h0lgfyq6.png]Tekst linka[/url]

Odnośnik do komentarza

Dziewczyny a napiszcie jeszcze jaka macie dokładnie z mezem grupe krwi i jaka odziedziczyly Wasze dzieci i jaki jest odstep miedzy dzieciaczkami Waszymi:) ja mam grype ArhD minus maz zero rh plus a Nasz synek ma ArhD plus:) trzymam kciuki za pomyślne Wasze rozwiązania:)

Odnośnik do komentarza
Gość testymonia

wiedziałam właśnie, że to norma w jakichś zachodnich krajach. Dobrze że w ogóle u nas taka opcja istnieje, nawet jeżeli jest płatna. Możemy się przynajmniej w ten sposób ratować przed konfliktem, a to już coś

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto